Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

System dnia i nocy (U#)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Kursy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:54, 03 Sie 2011    Temat postu: System dnia i nocy (U#)

Entity, które będzie wszystko rozpoczynało:

/place trigger_always * target,ActivateDzienINoc,

Trigger always będzie działać jeśli mam wersję >2.3.2. Jeśli mamy versje mniejszą bądź równą 2.3.2 musimy zastosować:

/place trigger_once 0 maxs,100000 100000 100000,mins,-100000 -100000 0,target,ActivateDzienInoc,

Pragnę dodać iż trigger once musi być umieszczony na spawnie...

Delay:

/place target_delay * targetname,ActivateDzienInoc,target,DzienInocSwitch,wait,720,

720 sekund = 12 minut

/place lmd_toggle * targetname,DzienInocswitch,count,2,target,Dzien,target2,Noc,

/place target_print * targetname,Dzien,spawnflags,4,message,Time to wake up!

/place target_print * targetname,Noc,spawnflags,4,message,Time to fall asleep!

/place lmd_remap * old,Stara_Tekstura_Nieba,new,textures/mp/h_tatsky,targetname,Dzien,

/place lmd_remap * old,Stara_Tekstura_Nieba,new,textures/skies/space,targetname,Noc,

/place target_relay * targetname,Dzien,target,ActivateDzienInoc,

/place target_relay * targetname,Noc,target,ActivateDzienInoc,

Jak sprawdzić domyślną teksture nieba?

pobieramy UU 17a z [link widoczny dla zalogowanych] i,patrząc w niebo, wpisujemy na czacie !shadertrace i szukamy "Shader".


To tyle. Mam nadzieję, że pomogłem.
Jeśli ktoś znalazł jakieś błędy, to proszę pisać w temacie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fastic dnia Śro 19:11, 03 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:02, 03 Sie 2011    Temat postu:

Nie lepiej wstawić func_timer jako odliczanie czasu i togglowanie tekstur?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:54, 04 Sie 2011    Temat postu:

No ale po co stawiać func_timer jak można zastosować target_delay?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:14, 04 Sie 2011    Temat postu:

Po to że func_timer działa bez przerwy więc nie trzeba go targetować ciągle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:50, 04 Sie 2011    Temat postu:

Ja osobiście do func_x nie mam zaufania, wolę dawać target_delay.

"target_relay - this entity may not use an entity slot."

Różnicy nie widzę (i jej praktycznie nie ma)..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:08, 04 Sie 2011    Temat postu:

func_timer jako jedyny nie używa bmodela, nie trzeba go na okrągło targetować gdyż jest pętlą, za każdym razem odpala to samo. Czyli timer, toggle i tekstury.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:14, 05 Sie 2011    Temat postu:

Wiesz jakoś zdążyłem zauważyć, że nie używa bmodela...
Tyle, że func_timer się wyłączy po ponownym użyciu targetname.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:46, 05 Sie 2011    Temat postu:

Przecież func_timer to pętla której nie trzeba ciągle targetować...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:22, 05 Sie 2011    Temat postu:

Jest "bug", który targetuje podwójnie, przez co func_timer może się zdezaktywować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Kursy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin