|
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:54, 03 Sie 2011 Temat postu: System dnia i nocy (U#) |
|
|
Entity, które będzie wszystko rozpoczynało:
/place trigger_always * target,ActivateDzienINoc,
Trigger always będzie działać jeśli mam wersję >2.3.2. Jeśli mamy versje mniejszą bądź równą 2.3.2 musimy zastosować:
/place trigger_once 0 maxs,100000 100000 100000,mins,-100000 -100000 0,target,ActivateDzienInoc,
Pragnę dodać iż trigger once musi być umieszczony na spawnie...
Delay:
/place target_delay * targetname,ActivateDzienInoc,target,DzienInocSwitch,wait,720,
720 sekund = 12 minut
/place lmd_toggle * targetname,DzienInocswitch,count,2,target,Dzien,target2,Noc,
/place target_print * targetname,Dzien,spawnflags,4,message,Time to wake up!
/place target_print * targetname,Noc,spawnflags,4,message,Time to fall asleep!
/place lmd_remap * old,Stara_Tekstura_Nieba,new,textures/mp/h_tatsky,targetname,Dzien,
/place lmd_remap * old,Stara_Tekstura_Nieba,new,textures/skies/space,targetname,Noc,
/place target_relay * targetname,Dzien,target,ActivateDzienInoc,
/place target_relay * targetname,Noc,target,ActivateDzienInoc,
Jak sprawdzić domyślną teksture nieba?
pobieramy UU 17a z [link widoczny dla zalogowanych] i,patrząc w niebo, wpisujemy na czacie !shadertrace i szukamy "Shader".
To tyle. Mam nadzieję, że pomogłem.
Jeśli ktoś znalazł jakieś błędy, to proszę pisać w temacie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fastic dnia Śro 19:11, 03 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:02, 03 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Nie lepiej wstawić func_timer jako odliczanie czasu i togglowanie tekstur?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:54, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
No ale po co stawiać func_timer jak można zastosować target_delay?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:14, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Po to że func_timer działa bez przerwy więc nie trzeba go targetować ciągle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:50, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ja osobiście do func_x nie mam zaufania, wolę dawać target_delay.
"target_relay - this entity may not use an entity slot."
Różnicy nie widzę (i jej praktycznie nie ma)..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:08, 04 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
func_timer jako jedyny nie używa bmodela, nie trzeba go na okrągło targetować gdyż jest pętlą, za każdym razem odpala to samo. Czyli timer, toggle i tekstury.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:14, 05 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Wiesz jakoś zdążyłem zauważyć, że nie używa bmodela...
Tyle, że func_timer się wyłączy po ponownym użyciu targetname.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:46, 05 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Przecież func_timer to pętla której nie trzeba ciągle targetować...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:22, 05 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jest "bug", który targetuje podwójnie, przez co func_timer może się zdezaktywować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|