|
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Śro 23:04, 10 Cze 2009 Temat postu: Najprostszy sposób na zrobienie questa |
|
|
Quest można zrobić tylko w U#.
Na początku musisz znaleźć oczywiście jakieś miejsce. Zrób:
Kod: | /place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con1,spawnflags,8193,target,questin,message,Reborn Quest,count,50,targetname,questinbut |
Message możesz sobie zmienić, count też zarówno jak i model. Targetname dodaj jeśli chcesz zrobić deaktywator i aktywator.
Kolejna rzecz:
Kod: | /place target_teleporter 20 targetname,questin |
To teleport do środka, postaw tam też:
Kod: | /place NPC_spawner 20 NPC_type,reborn,targetname,questin,health,500,showhealth,1,NPC_target5,questwin,count,-1 |
Możesz zmienić health. No i NPC_type, jak chcesz żeby to był inny NPC niż reborn.
Kod: | /place target_credits * targetname,questwin,count,50 |
Tu możesz zmienić count, co będzie nagrodą dla tego kto zabije reborna.
Kod: | /place target_teleporter 20 targetname,questwin |
To jest teleport do wyjścia z questa.
I koniec!
Najlepiej jeszcze zrobić deaktywatory, aby nikt nie przeszkodził w queście.
Kod: | /place target_deactivate * targetname,questin,target,questinbut |
To będzie deaktywować przycisk po wejściu.
Kod: | /place trigger_multiple 0 maxs,X Y Z,mins,X Y Z,spawnflags,1,target2,questinactivate |
To będzie tzw. detektor, czy gracz w queście nie zginął. Wtedy zaaktywuje przycisk i usunie NPC:
Kod: | /place target_kill * targetname,questinactivate |
To zabije NPC.
Kod: | /place trigger_multiple 0 maxs,X Y Z,mins,X Y Z,spawnlfags,9,target,questdelaykick |
To będzie sprawdzać czy gracz nie bawi się w blockera questa. Wywali go jeśli nie użyje broni przez jakiś czas:
Kod: | /place target_delay * target,questinactivate,targetname,questdelaykick,wait,30 |
To zabije gracza i NPC po 30 sekundach bez użycia broni.
Kod: | /place target_relay * targetname,questin,target,questdelaykick |
To podłączy target_delay do początku questa, kiedy gracz będzie wchodził. Zacznie się odliczanie, które będzie resetowane za każdym razem, gdy gracz użyje broni.
Kod: | /place target_activate * targetname,questinactivate,target,questinbut |
To zaaktywuje przycisk wejścia po zginięciu gracza w queście.
Kod: | /place target_activate * targetname,questwin,target,questinbut |
To zaaktywuje przycisk wejścia po wygranej gracza.
Te entity możesz postawić dla upewnienia się, czy inny gracz nie wejdzie do questa i zabije NPC "kradnąc" należną wygraną tego, który wszedł wcześniej, tym samym zmuszając pierwszego gracza do zabicia się, gdyż inaczej nie wyjdzie.
Jeśli jesteś początkującym w LMD, zalecam użycie tych samych targetów i targetname'ów.
Dzięki Thial za pomysł z detektorem blokowania.
Post został pochwalony 4 razy
Ostatnio zmieniony przez Perf dnia Śro 15:00, 26 Sie 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thial
Przeciętniak
Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Czw 23:46, 11 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Wypadało by też dodać czasomierz jezeli gracz będzie specjalnie blokował questa. Po ustalonym czasie zabija wszystko w pomieszczeniu i aktywuje guzik .
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Pią 13:54, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dodane.
+ pochwałka za pomysł ode mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamac
Cieniutki Player
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:58, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
pochwałka ode mnie za dobry opis jasny i klarowny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Nie 23:06, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No widze bardzo fajna sprawa, dobrze opisany quest.
Tak w ogóle quest można przerobić na T2 zmieniając na początku spawnflags,8193 na 8192.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Pon 14:01, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Chodzi oto, że w T2 NPC_spawner chyba nie ma NPC_target5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Pon 16:39, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A może jest? sam sprawdze bo w tych entity guide nie zawsze wszystko jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kelox
Cieniutki Player
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:30, 10 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Quest nie działa, sprawdziłem kilka razy, nawet dałem linka do doświadczonego kolegi z angli żeby przetestował, też pisze że nie działa, więc coś w tym jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:55, 11 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
A czy napewno ustawiasz mins i maxs w multiplerze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Infinite
Start
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:56, 10 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Sorry, że odkopuje temat ale mam następujący problem:
Kiedy używam komendy /place NPC_spawner 20 NPC_type,reborn,targetname,questin,health,500,showhealth,1,NPC_target5,questwin wszystko jest ok kiedy wchodzę do questa za 1 razem, ale jak wchodzę poraz 2 entity samo się usuwa, w ogóle go nie ma i muszę stawiać go na nowo. Ma ktoś może jakiś pomysł co się może dziać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:04, 10 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Dodaj ,count,-1
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|