ufo
Niezidentyfikowany Obiekt Latający
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:22, 24 Lip 2010 Temat postu: Crash area |
|
|
Dawno tu nikt nie pisał, więc wrzucę jedną z moich ostatnich nowinek.
Otóż jest to trigger w którego wejście powoduje critical error u tego co w nie wszedł. Jeżeli w dodatku zrobimy to w więzieniu, spowoduje dodatkowo tmpbana (za opuszczenie gry w trakcie jaila)
Od siebie dodam że jest bardzo przydatne do działania ludziom na nerwy : - )
Tak więc załączam komendy:
Trigger:
Kod: | /place trigger_multiple 0 mins,-100 -100 0,maxs,100 100 100,spawnflags,129,target,crash,targetname,crash_trigger |
Entity którego target spowoduje crash:
Kod: | /place target_score 0 targetname,crash,count,-1000000000000 |
Dwie uwagi odnośnie tego entity:
- jako count musi być umieszczona ujemna wartość która przekroczy zakres typów zmiennych, wystarczy że będzie to wartość 11 cyfrowa
- koniecznie trzeba wstawic /place target_score 0 a nie /place target_score *, zauważyłem że w w tym drugim przypadku po prostu nie działa (bug jakiś pewnie...)
Teraz przycisk który będzie włączał/wyłączał trigger.
Kod: | /place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con1,spawnflags,193,target,crash_toggle
/place lmd_toggle * targetname,crash_toggle,target,crash_enable,target2,crash_disable,count,2
/place target_activate * targetname,crash_enable,target,crash_trigger
/place target_print * targetname,crash_enable,spawnflags,4,message,Crash ON
/place target_deactivate * targetname,crash_disable,target,crash_trigger
/place target_print * targetname,crash_disable,spawnflags,4,message,Crash OFF |
Polecam jeszcze ustawić do przycisku jakieś property albo adminlevel żeby nie każdy mógł to używać : - o
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez ufo dnia Nie 16:35, 25 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|