Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

"Collection" quest oparty na lmd_iobject

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Kursy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ufo
Niezidentyfikowany Obiekt Latający



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:39, 02 Sie 2010    Temat postu: "Collection" quest oparty na lmd_iobject

Otóż ten quest będzie polegał na zbieraniu rozrzuconych po mapie kryształków, aby po uzbieraniu konkretnej liczby wymienić je na kasę.

Nie będę się rozpisywał na temat fabuły questa etc. przedstawię tylko schemat spawnowania kryształków, dawania przez nie itemów do /inventory i wypłacania nagród za nie.

Tak więc załączam komendy wraz z komentarzem:

Kryształy:

Kod:
/place lmd_door -100 model,map_objects/mp/crystal_blue,spawnflags,76,movement,0 0 100,speed,9999,targetname,crystal,target2,crystaltaken,closetarget,crystalenable


- Kryształy należy umieszczać patrząc na ziemię, po zespawnowaniu nie będzie ich widać gdyż w domyślnej pozycji są 100 jednostek pod ziemią
- crystal_blue można zastąpić crystal_green lub crystal_red, żeby nie było zbyt monotonnie Kwadratowy


IObject:

Kod:
/place lmd_iobject * targetname,crystaltaken,type,upcount,count,1,max,10,property,crystalproperty,name,Crystal Quest


- Wartość max oznacza ile kryształów będzie trzeba nazbierać aby móc wymienić je jednorazowo na kasę (w tym przypadku 10)
- Można zastosować downcount zamiast upcount (patrz entity guide) ale takie rozwiązanie IMO powoduje zbyt duży bałagan w konsoli po wpisaniu /inventory list (lista pokazuje pojedyncze kryształy)


Pozostałe entities:

Kod:
/place target_random * targetname,crystalspawn,target,crystal

/place target_delay * targetname,crystaltaken,target,crystalspawn,wait,10

/place target_relay * targetname,initial_entity,target,crystalspawn

/place target_deactivate * targetname,crystaltaken,target,crystal

/place target_activate * targetname,crystalenable,target,crystal

- Ogólnie zasada działania jest taka: Po użyciu kryształu ten znika, następuje 10 sekundowy odstęp czasu i pojawia się losowy kryształ (może być ten sam który wcześniej zniknął). Deaktywator/aktywator nie jest konieczny, dodałem je aby uniknąć bugu w lugorze który umożliwia spamowanie "use" na przycisku nawet kilka razy i uzyskanie w ten sposób więcej iobject'ów. relay z initial_entity jest zastosowany żeby zespawnować pierwszy kryształ na początku mapy.


Przycisk do wymiany kryształów na kasę:

Kod:
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con2,spawnflags,193,target,givecrystals

/place lmd_playercheck * targetname,givecrystals,property,crystalproperty,target,crystalreward,target2,crystalnoreward

/place target_credits * targetname,crystalreward,count,1000

/place target_print * targetname,crystalreward,spawnflags,20,message,Masz tu nagrode za krysztaly !

/place target_print * targetname,crystalnoreward,spawnflags,20,message,Chcesz mnie w ch... zrobic ?!


- Można ustawić inny count/komunikaty etc.


Edit: Poprawiłem mały błąd...


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez ufo dnia Wto 12:14, 03 Sie 2010, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Wto 17:51, 03 Sie 2010    Temat postu:

Dobry kurs. Wreszcie jakiś inny quest od zwykłych na zabijanie
+ ode mnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lollololo
Gość






PostWysłany: Pią 20:32, 29 Kwi 2011    Temat postu: lol!!

Nie działa ;(

Logujemy się, panie carkar.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ufo
Niezidentyfikowany Obiekt Latający



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:32, 02 Maj 2011    Temat postu:

Nie moze nie dzialac bo ostatnio nawet sobie stad kopiowalem (nie mialem w notkach) i dzialalo.

A zreszta po takim ogolniku za wiele sie nie domysle


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:58, 02 Maj 2011    Temat postu:

Wszystko dziala ... czasem nie nalezy kopiowac wszystkiego bezsensownie w jedno miejsce...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Kursy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin