![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eroden
Przeciętniak
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:15, 06 Maj 2009 Temat postu: troche o JA+ |
|
|
Każdego dnia ktoś dorywa się pierwszy raz w życiu do gry Jedi Knight III : Jedi Academy i szuka w internecie informacji bo jest kompletnie zielony. Ten poradnik przeznaczony jest dla początkujących graczy JK3 , którzy dopiero zapoznają się z grą. Gra posiada także zabawne bugi i czas niektóre z nich wyjawić :
I. Sztuczka z wirującym mieczem
Wbrew pozorom sztuczka dość prosta do wykonania
Przed wykonaniem sztuczki znajdź jakieś klawisze do zbindowania komendy /amhips (wpisz w konsole /bind h amhips) , wtedy po naciśnięciu H oprzesz ręce na biodrach) , przygotuj też jakiś pobliski klawisz do obracania się w prawo (myszką nie dasz rady się płynnie obracać)
Wpisujemy w konsole komende /cl_yawspeed 1200 (może to być jakakolwiek wysoka wartość np. /cl_yawspeed 999 )
( będzie to nam służyć do obracania się z zawrotną szybkością )
A teraz sposób wykonania sztuczki :
Stajemy i wyrzucamy miecz do góry , na pewną wysokość (błędem jest jeśli ktoś trzyma długo prawy przycisk myszy i miecz niepotrzebnie wiruje mu w powietrzu , przy wkonywaniu tej sztuczki nie trzeba skakać i niepotrzebnie kombinować)
Teraz całą filozofia polega na tym , aby nie pozwolić ,aby powracający miecz trafił spowrotem w nasze ręce , zatem zaraz po wyrzuceniu miecza puszczamy prawy przycisk myszy , kierujemy się twarzą do ziemi i zaczynamy się kręcić (nie myszką tylko przyciskiem klawiatury ! ruch ma być płynny) . Musimy doprowadzić do takiego stanu , żeby miecz nas "gonił". Jak widać na screenie , ja poruszam się w prawo , natomiast mój miecz próbuje doginić moją rękę.
Teraz ,wciąż się obracając się wciskamy klawisz , który uprzednio przygotowaliśmy sobie jako bind komendy /amhips
Kiedy już oprzemy ręce na biodrach i sytuacja jest "ustabilizowana" , możemy śmiało przestać się obracać , miecz będzie wirował wokół nas. Zamiast /amhips , często jest używana komenda /amsit 3 smilies/tongue.gif
Będę rad , gdy ktoś opanuje tę sztuczkę dzięki powyższemu opisowi.
II. Kolorowe i "powykręcane" nicki
Zastanawialiście się jak wstawić taki znaczek na czacie ?
Wszystko tutaj napisałem , ale najpierw - kolorowe nicki :
Żeby mieć czerwony nick lub pisać na czerwono wpisz ^1Twój nick
To samo tyczy innych kolorów :
0 = Czarny
1 = Czerwony
2 = Zielony
3 = Żółty
4= Niebieski
5 = Błękitny
6 = Fioletowy
7 = Biały
Zapewne widzieliście jak ktoś ma "powyginany" nick. np. ĎăŠ@R
Trzymacie lewy alt i wpisujecie po kolei cyfry na klawaiaturze numerycznej , numery odpowiadające odpowiednim znakom są dostępne TUTAJ
Wspomniany na począku znaczek znajduje się pod numerem 14523 :wink:
III. Latanie w JK3
JAK LATAĆ - Nie trzeba stawiać serva żeby postarać się o jakąś obszerniejszą mapę do latania , wystarczy że podczas single player game wpiszecie kod , przez który przeskoczycie na inną mapę (to opisze później), ale najpierw po kolei co i jak dla początkujących
1. Aby przywołać dany statek "przywołujecie" konsole (shift i ~ ) wpisujecie devmapall lub helpusobi 1 (jeśli po wpisaniu tego pierwszego kody nie działają , to trzeba wpisać to drugie)
Do konsoli wpisujecie: npc spawn vehicle (tu wpszecie jedną z nazw statków znajdujących się poniżej) :
lambdashuttle
tie-bomber
tie-bomber2
x-wing
z-95
2. W miejscu gdzie staliście powinien pojawić się statek , wchodzicie do niego (enter) i przyciskacie spacje dopóki nie oderwie się od ziemi. Sterujemy myszką (obieramy nią kierunek - góra , dół , prawo , lewo ) oraz klawiaturą ( - do góry=>przyspieszamy , na dół => zwalniamy)
3.Wysterowanie takim szybkim statkiem jak x-wing może być trudne na ciasnych mapkach jakie są dostępne w misjach Jedi Academy. Jedyna misja w której mapa była dość obszerna do latania to misja ze ścigaczami(tam nauczyłem się latać). Na początek nauki latania proponuje statek Lambdashuttle - jest zwrotny i nie ma takiego kopa jak x-wing
4.Proponuje wam ściągnąć sobie mapy do FFA ,(Wygodne , obszerne - idealnie odzwierciedlające otoczenie sceny z EPISODE III , Do wyboru są :
EPISODE III Map Pack 1 - Pod tym linkiem znajdziecie zestaw map , między innymi statek Grievousa , możecie wydostać się z niego (wpisując kod na przenikanie przez ściany noclip) i polatać poza statkiem. Szczególnie polecam tą mapę). Żeby przeskoczyć na tą mapę wpisujecie do konsoli: devmap sjc_the_invisible_hand_v1
EPISODE III Map Pack 2 - Tutaj ściągniecie mapy Mustafar i Utapau (szczególnie polecam Utapau, nadaje się idealnie do latania). Jeśli chcecie polatać na Utapau wpisujecie do konsoli: devmap sjc_utapau_grievous_end1
EPISODE Map Pack 3 - Wraz z paroma innymi mapami jest też mapa Kashyyyk , bardzo obszerna. Jeśli wybieracie Kashyyyk wpisujecie do konsoli: devmap sjc_kashyyyk4
Repertuar statków i pojazdów w JA jest dość skąpy , więc proponuje ściągnąć jakieś modele z [link widoczny dla zalogowanych] . Model jakim ja latam to Episode III Starfighter (Widzieliście go w Revenge of the Sith m.in. Bitwie nad Corrusant), ściągnijcie go tutaj - Żeby przywołać model statku Obi Wana wpisujecie do konsoli npc spawn vehicle manq-jsf-obi
IV. Sztuczka z "wisielcem" czyli jak sie powiesic? (dla posiadaczy Moda JA+)
1. Zawieszamy się gdzieś linką po czym przyciskamy shift (domyslne ustawienie) aby opuścić się na ziemię.
2. W konsoli piszemy /ambeg co powoduje że stajemy w "zgarbionej" pozycji
3. Naciskając ponownie shift , opuszczamy nieco linkę aby ustawić się w poniżej ustawionej pozycji :
4. Teraz wystarczy podciągnąć linkę do góry , aby stać się wisielcem smilies/bigsmile.gif
V. Zakładanie własnego serwera
Warunkiem do tego aby inni widzieli Twój serwer i na niego wchodzili jest publiczne IP . Kto nie ma , próbuje sobie jakoś radzić przez program hamachi do tworzenia wirtualnej sieci.
Opisuję zakładanie serwera na modzie JA+
1. Stwórz własny plik server.cfg gdzie będą zapisane ustawienia Twojego serwera. Należy go umieścić w folderze GameData\japlus. Żeby było łatwiej TUTAJ znajdziecie gotowy server.cfg , wystarczy tylko ustawić własną nazwę serwera i hasła dla adminów.
1. W folderze GameData znajduje się plik JamDed.exe. Należy zrobić do niego skrót na pulpicie.
2. W Elemencie docelowym w cudzysłowiu wpisujemy lokalizację pliku jamp.exe a po spacji +set fs_game japlus +set net_port 29070 +exec server.cfg"
Każdy ma gdzie indziej ulokowaną grę. Ja w elemencie docelowym (zaznaczonym na czerwono w poniższym screenie) mam wpisane :
"E:\KOK\GRY\Jedi Academy\GameData\jamp.exe" +set fs_game japlus +set net_port 29070 +exec server.cfg"
Wszystko wygląda tak :
Kiedy jest już wszystko gotowe uruchamiacie skrót do JamDeD. Kiedy gra się już uruchomi wpiszecie w konsolę /exec server.cfg. Zacznie się ładować mapa i inne ustawienia zapisane w cfg serwera.
Teraz Wasz komputer stanowi serwer i koledzy mogą się podłączać :wink:
VI. Wszystko o komendach na konsole
Żeby włączyć konsole, w której można pisać komendy trzeba nacisnąć SHIFT i ~ (pod Esc) jednocześnie. Wyświetli się okno w który można pisać komendy:
Komendy Użyteczne
/cg_dismember [liczba] – odpadające kończyny
/cl_yawspeed [liczba] – sensitive na klawiaturze
/cg_lagometer 1 – miernik lagów
/cg_draw2D 0 – wskaźniki znikają
/cg_draw2D 1 – wskaźniki się pojawiają
/plugin 13 – ulepsza ataki
/saber dual_3 – zmiana miecza na Staff
/saber kyle kyle – zmiana miecza na Dual
/saber kyle – zmiana miecza na Single
/disco - disconnect
/qui gon - lepiej nie wpisywać -,-
/model yoda - pomniejsza postać
/name [nick] - zmiana nicku
/kill - śmierć
/write [nazwa_pliku] - zapisuje ustawienia bindów , nicku itp. np. /exec hetman.cfg
/exec [nazwa_pliku] - wczytuje powyższe ustawienia np. /exec hetman.cfg
/amdmg - pokazuje dmg na servie
/cl_avidemo [liczba_fps] - nagrywanie filmu
/cl_avidemo 0 - zatrzymuje nagrywanie filmu
/ammotd - pokazuje nazwę serwera
/bind [przycisk] jetpack - plecak rakietowy
/bind [przycisk] +button12 - linka
/recon lub /reconnect - ponowne wejście na server
/sens [liczba] - sensitive na myszce
/connect [ip] - wchodzi na server z wybranym ip
/r_priv 5 - psuje grafike
/unbind [przycisk] - odbindowanie klawisza
/tell [nick] [text] - wiadomość prywatna
Komendy Ogólne
/amkneel - klęczenie
/ambeg - kucnięcie
/amsit - siedzenie
/amsit2 - siedzenie 2
/amsit3 - siedzenie 3
/amsit4 - siedzenie 4
/amsit + c (kucnięcie) + w (do przodu) - samochód
/amsurrender - ręce do góry
/ambreakdance - taniec
/ambreakdance2 - taniec 2
/sleep - spanie
/amdie - udawana śmierć
/amdie2 - udawana śmierć 2
/amwait - oparcie się
/amatease - stanie na baczność
/amshake - stanie na baczność 2
/amnod - stanie na baczność 3
/amhips - ręce na biodra
/amcomeon - ruch ręką
/bow - ukłon
/amnoisy - chwycenie za głowę
/amneo - sprężynka
/amhug - podciąg majtki*
/amkiss - pocałunek*
/amvictory - zwycięstwo
/amhello - powitanie
/taunt - wyzwanie
/amhiltThrow1 - rzut mieczem
/amhiltThrow2 - rzut mieczem 2
/amflip - miecz naokoło głowy
/gloat - podrzucenie miecza
/amfinishinghim - zachęta do walki
/ampower - podskok
/amwon - pokazuje mięśnie
/amknockmedown - postać upada
*Komendy trzeba używać, stojąc naprzeciwko i w bliskiej odległości od osoby, na której chcemy użyć danej komendy.
Komendy Administratora Servera
/amstatus - lista graczy z przyporządkowanymi im numerami
/amsleep [numer] - uśpienie
/amwake [numer] - obudzenie
/amkick [numer] - wyrzucenie z serva
/amslap [numer] - uderzenie
/amempower [numer] - moce
/ammerc [numer] - bronie
/amban [numer] - banicja
/amghost [numer] - duch
/amprotect [numer] - ochrona
/amsilence [numer] - uciszenie
/amunsilence [numer] - pozwala mówić
/ammindtrick [numer] - oślepienie
/amwhois - pokazuje osoby zalogowane na administratora servera
/amtele [osoba1] [osoba2] - teleportacja
/amrename [stary nick] [nowy nick] – zmiana nicku
/amsay [tekst] – wyświetla tekst widoczny tylko dla administratorów servera
/amforceteam [numer] - wyrzuca gracza na spectate
/amlockteam [numer] - blokuje gracza na spectate
/amweather - zmiana pogody
/amkillvote - wyłącza głosowanie
/ammap [numer] [nazwa_mapy] - zmiana mapy
Komendy typu *gun czyli to czego ja używam
/gunsleep , gunwake , gunsilence , gununsilence , gunban
Kierujemy na kogoś celownik i wpisujemy tą komendę. Najlepiej jest zrobić do nie bindy
/bind x gunsleep
Kiedy skierujesz na kogoś celownik i naciśniesz X , zostanie on uśpiony.
Zmiana mapy
/ammap [typ mapy] [nazwa mapy]
przykładowo :
/ammap 0 mp/ffa3
Typy map :
HL = Highlander ffa modification
0 = FFA
3 = DUEL one on one tournament
4 = POWER DUEL
6 = TEAM DEATHMATCH
7 = SIEGE
8 = CTF
Lista map :
Single Player
academy1
academy2
academy3
academy4
academy5
academy6
hoth2
hoth2.weather
hoth3
kor1
kor2
t1_danger
t1_fatal
t1_inter
t1_rail
t1_rail.weather
t1_sour
t1_surprise
t2_dpred
t2_rancor
t2_rogue
t2_trip
t2_wedge
t2_wedge.weather
t3_bounty
t3_byss
t3_hevil
t3_rift
t3_stamp
taspir1
taspir2
vjun1
vjun1.weather
vjun2
vjun3
yavin1
yavin1b
yavin2
yavin2.weather
MultiPlayer
FFA
ffa1 - Vjun Sentinal
ffa2 - Korriban Tombs
ffa3 - Tatooine City
ffa4 - Rift Sanctuary
ffa5 - Taspir
DUEL
duel1 - Bespin Courtyard
duel2 - Generator Room
duel3 - Imperial Shaft
duel4 - Imperial Control Room
duel5 - Taspir Landing
duel6 - Yavin Training Area
duel7 - Rancor Pit
duel8 - Abandoned City
duel9 - Hoth Canyon
duel10 - Vjun Fuel Processing
CTF
ctf1 - Imperial Drop Zone
ctf2 - Hoth Wasteland
ctf3 - Yavin Hilltops
ctf4 - Coruscant Streets
ctf5 - factory
/npc spawn [nazwa_npc] - stworzenie bota
LISTA BOTÓW
assassin_droid
bartender
bespincop
bespincop2
cultist
cultist_destroyer
cultist_drain
cultist_grip
cultist_lightning
cultist_saber
cultist_saber2
cultist_saber_throw2
cultist_saber_med2
cultist_saber_med_throw2
cultist_saber_stong2
cultist_saber_strong_throw2
cultist_saber_all2
cultist_saber_all_throw2
cultistcommando
elder
elder2
galak_mech
glider
gonk
gran
gran2
granboxer
granshooter
hazardtrooper
hazardtrooperconcussion
hazardtrooperofficer
human_merc_bow
human_merc
human_merc_rep
human_merc_flc
human_merc_cnc
human_merc
human_merc_key
impcommander
imperial
impofficer
impworker
interrogator
jawa
jawa_armed
jedi
jedif
jedi2
jedimaster
jeditrainer
jedi_random
jedi_hf1
jedi_hf2
jedi_hm1
jedi_hm2
jedi_kdm1
jedi_kdm2
jedi_rm1
jedi_rm2
jedi_tf1
jedi_tf2
jedi_zf1
jedi_zf2
mark1
mark2
merchant
minemonster
mouse
nulldriver
player
prisoner
prisoner2
probe
protocol
protocol_imp
r2d2
r2d2_imp
r5d2_npc
r5d2_imp
rebel
rebel2
reborn
rebornacrobat
rebornboss
rebornchiss
rebornfencer
rebornforceuser
rebornrodian
reborntrandoshan
rebornweequay
reborn_dual
reborn_dual2
reborn_new
reborn_new2
reborn_staff
reborn_staff2
DKothos
VKothos
RebornMaster
RebornMasterDual
RebornMasterStaff
remote
rockettrooper
rockettrooper2
RocketTrooper2Officer
RocketTrooper_ver1
rocks
rodian
Rodian2
saber_droid
saber_droid_training
saboteur
saboteurcommando
saboteurpistol
saboteursniper
sand_creature
sand_creature_fast
seeker
sentry
snowtrooper
stcommander
stofficer
stofficeralt
stormpilot
stormtrooper
StormTrooper2
swamptrooper
SwampTrooper2
Tavion
tavion_new
Tavion_scepter
Tavion_sith_sword
test
trandoshan
tusken
tuskensniper
ugnaught
Ugnaught2
weequay
Weequay2
Weequay3
Weequay4
ragnos
luke
kyle
kyle_boss
rosh_penin
rosh_penin_noforce
rosh_dark
rosh
rancor
rancor_mutant
wampa
jedi_random
howler
shadowtrooper
ShadowTrooper2
stormtrooper
alora
alora_dual
jan
lando
boba_fett
chewie
desann
galak
lannik_racto
rax
noghri
reelo
monmothma
morgankatarn
prisoner
rebel
/npc spawn vehicle [nazwa_pojazdu] - stworzenie pojazdu
LISTA POJAZDÓW
swoop
atst_vehicle
lambdashuttle
rancor_vehicle
swoop
swoop_cin
swoop_mp
swoop_mp2
swoop_red
tauntaun
template
tie-bomber
tie-bomber2
wampa_vehicle
wildtauntaun
x-wing
z-95
hailfire_droid
destroyer_droid
Ukryte Skiny
/model reborn/boss
/model boba_fett/no_jetpack
/model cultist/brown
/model imperial/commander
/model imperial officer
/model jawa
/model jedi
/model reborn_twin/boss
/model reborn/red
/model stormtrooper/officer
/model tavion_new/possessed
/model human_merc/vacto
/model prisoner/merchant
Bindowanie
Bindowanie jest to zapisanie, przypisanie określonych czynności jednemu klawiszowi. Jest to często stosowane i bardzo przydatne w grach Multiplayer. Uruchamiamy konsole. Teraz nasze działania, w tym przypadku bindowanie tekstów, muszą zostać gdzieś zapisane. Wpisujemy /bind [button] say [text]. Od tej pory, zawsze naciskając wybrany w bindzie klawisz, będzie on wyświetlał dany tekst. Ponadto nasz tekst możemy ulepszyć o kolory. Robimy to tak samo jak przy kolorowym nick’u. Przykładowo może to wyglądać tak:
/bind x say ^5*^3--->^2G^1oo^2D F^1igh^2T^3<5>GooD FighT<--*
VI. Zgrywanie sekwencji wideo w JK3
Pewnie nieraz zastanawialiście się jak nakręcić demko w jk3 i zapisać je tak, aby inni mogli je obejrzeć bez włączania gry. Na przykład za pomocą Windows Media Player, czy Winamp.
Sprawa okazuje się bardzo prosta, i na prawdę nie wymaga wiele czasu. Jedyne co musimy zrobić to:
Wejść w konsolę i wpisać:
/cl_avidemo x
Gdzie x - tam liczba klatek na sekundę w filmie
Następnie wpisać:
/g_Synchronousclients 1
A potem:
/record x
Gdzie x tam nazwa pliku do którego zostanie zapisane demko
Twój folder base/screenshots* zostanie zapełniony pojedynczymi zrzutami ekranu, które możesz skompilować w film za pomocą programów takich jak VirtualDub, lub TMPGEnc.
Teraz, jeśli ustawisz cl_avidemo na wysoką wartość, powiedzmy taką jak 25 otrzymasz dużo obrazków w swoim folderze ze screenshotami o rozdzielczości 1024x768. Zajmą dużo miejsca na dysku, więc polecam użyć niższej wartości (pomiędzy 10 and 15)
Druga metoda polega na użyciu narzędzia Realtime Video capturing takiego jak FRAPS (http://www.fraps.com/)
Oferują wersję trial z nałożonymi limitami takimi jak ograniczenie długości filmu do 30 sekund. Możemy jednak postarać się o pirata smilies/smile.gif
To narzędzie nagrywa po prostu całą grę w formacie .avi (Może także być ogromnie przydatnym narzędziem)
VII. A na koniec zabawny bug : rapujące jaszczurki *umcu umcu *
Przywołujemy jaszczurzynę (musisz mieć własny serv albo adma)
/npc spawn howler
Uderzamy ją pięścią...i jaszczur zaczyna rapować :lol: umcu umcu
Zmniejszono: 66% z oryginalnej wielkości [ 775 x 247 ] - Kliknij, aby zobaczyć cały obrazek
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HrabiaDrako
B. Dobry Player
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:19, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
kopia....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eroden
Przeciętniak
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:20, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
wiem a co mnie to nie chce mi sie pisac tak duzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adanos
Master
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 23:11, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a jest ktos kto tego nie zna? rofl. smieszne Lepiej opisz techniki walki ds vs ls
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:28, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Nie kazdy zaczyna od JA-... pierw jest wersja 1.00 czyli base po ktorej mozna dopiero wgrac takie cos ale watpie jesli ktos chcialby grac na tym modzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Czw 14:41, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Em ale mogłeś skopiować z linkami a nie sam tekst : d
A jaka to była technika na tego curve-buga co sie w ściany wchodziło i to w całym jk3 na wszystkich modach jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eroden
Przeciętniak
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:09, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no wiecie ja chce pomoc npc filmy cmd a wy mi takie odp ? no dobra jak ktos chce widziec obrazki to [link widoczny dla zalogowanych]
LINK to nad tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Czw 21:31, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
skopiować to nie problem, minutka dosłownie. Ale i tak dobrze że wrzuciłeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adanos
Master
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 21:47, 07 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
i do tego tutoriale najwiekszego kreta z ja+ niejakiego hetmana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Pią 17:33, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tam nie znam jakiegoś heftmana lol
Pewnie dlatego że nie gram na ja+
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eroden
Przeciętniak
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:12, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
eee ja mam troche glupio bo musze mniec JA+ zeby grac w mp a hetman tez jest w necie nie wiem bylem na jego stronie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez eroden dnia Nie 21:13, 10 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adanos
Master
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 22:44, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
iq <0 wypowiedzi. Raczej nie rozumiesz ktore pliki sa potrzebne a ktore nie, a oswiecic nie mam zamiaru. Co to znaczy ze hetman tez jest w necie?
Kazda nowa osobe na ja+ zapraszam 193.33.186.41:29071, bedzie czesta smierc, ale predzej czy pozniej opanuje sie podstawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:54, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wogole... JA- jest do dupy. Mnie to wkurwia nawet... bo ludzie sie podniecaja jakimis komendami np. linka dzieki ktorej do jakis bugow wlaza... albo te glupie kopniecia ... OMFG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eroden
Przeciętniak
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:19, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no to masz racje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adanos
Master
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 18:31, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
paweli1 napisał: | Wogole... JA- jest do dupy. Mnie to wkurwia nawet... bo ludzie sie podniecaja jakimis komendami np. linka dzieki ktorej do jakis bugow wlaza... albo te glupie kopniecia ... OMFG |
udalo ci sie kiedys kogokolwiek zabic oprocz jawy? hahahahhh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|