Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

troche o JA+
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> JA+
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eroden
Przeciętniak



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:15, 06 Maj 2009    Temat postu: troche o JA+

Każdego dnia ktoś dorywa się pierwszy raz w życiu do gry Jedi Knight III : Jedi Academy i szuka w internecie informacji bo jest kompletnie zielony. Ten poradnik przeznaczony jest dla początkujących graczy JK3 , którzy dopiero zapoznają się z grą. Gra posiada także zabawne bugi i czas niektóre z nich wyjawić :


I. Sztuczka z wirującym mieczem

Wbrew pozorom sztuczka dość prosta do wykonania
Przed wykonaniem sztuczki znajdź jakieś klawisze do zbindowania komendy /amhips (wpisz w konsole /bind h amhips) , wtedy po naciśnięciu H oprzesz ręce na biodrach) , przygotuj też jakiś pobliski klawisz do obracania się w prawo (myszką nie dasz rady się płynnie obracać)



Wpisujemy w konsole komende /cl_yawspeed 1200 (może to być jakakolwiek wysoka wartość np. /cl_yawspeed 999 )
( będzie to nam służyć do obracania się z zawrotną szybkością )

A teraz sposób wykonania sztuczki :

Stajemy i wyrzucamy miecz do góry , na pewną wysokość (błędem jest jeśli ktoś trzyma długo prawy przycisk myszy i miecz niepotrzebnie wiruje mu w powietrzu , przy wkonywaniu tej sztuczki nie trzeba skakać i niepotrzebnie kombinować)



Teraz całą filozofia polega na tym , aby nie pozwolić ,aby powracający miecz trafił spowrotem w nasze ręce , zatem zaraz po wyrzuceniu miecza puszczamy prawy przycisk myszy , kierujemy się twarzą do ziemi i zaczynamy się kręcić (nie myszką tylko przyciskiem klawiatury ! ruch ma być płynny) . Musimy doprowadzić do takiego stanu , żeby miecz nas "gonił". Jak widać na screenie , ja poruszam się w prawo , natomiast mój miecz próbuje doginić moją rękę.



Teraz ,wciąż się obracając się wciskamy klawisz , który uprzednio przygotowaliśmy sobie jako bind komendy /amhips



Kiedy już oprzemy ręce na biodrach i sytuacja jest "ustabilizowana" , możemy śmiało przestać się obracać , miecz będzie wirował wokół nas. Zamiast /amhips , często jest używana komenda /amsit 3 smilies/tongue.gif



Będę rad , gdy ktoś opanuje tę sztuczkę dzięki powyższemu opisowi.

II. Kolorowe i "powykręcane" nicki

Zastanawialiście się jak wstawić taki znaczek na czacie ?
Wszystko tutaj napisałem , ale najpierw - kolorowe nicki :

Żeby mieć czerwony nick lub pisać na czerwono wpisz ^1Twój nick
To samo tyczy innych kolorów :

0 = Czarny
1 = Czerwony
2 = Zielony
3 = Żółty
4= Niebieski
5 = Błękitny
6 = Fioletowy
7 = Biały

Zapewne widzieliście jak ktoś ma "powyginany" nick. np. ĎăŠ@R

Trzymacie lewy alt i wpisujecie po kolei cyfry na klawaiaturze numerycznej , numery odpowiadające odpowiednim znakom są dostępne TUTAJ
Wspomniany na począku znaczek znajduje się pod numerem 14523 :wink:

III. Latanie w JK3



JAK LATAĆ - Nie trzeba stawiać serva żeby postarać się o jakąś obszerniejszą mapę do latania , wystarczy że podczas single player game wpiszecie kod , przez który przeskoczycie na inną mapę (to opisze później), ale najpierw po kolei co i jak dla początkujących

1. Aby przywołać dany statek "przywołujecie" konsole (shift i ~ ) wpisujecie devmapall lub helpusobi 1 (jeśli po wpisaniu tego pierwszego kody nie działają , to trzeba wpisać to drugie)

Do konsoli wpisujecie: npc spawn vehicle (tu wpszecie jedną z nazw statków znajdujących się poniżej) :

lambdashuttle
tie-bomber
tie-bomber2
x-wing
z-95

2. W miejscu gdzie staliście powinien pojawić się statek , wchodzicie do niego (enter) i przyciskacie spacje dopóki nie oderwie się od ziemi. Sterujemy myszką (obieramy nią kierunek - góra , dół , prawo , lewo ) oraz klawiaturą ( - do góry=>przyspieszamy , na dół => zwalniamy)

3.Wysterowanie takim szybkim statkiem jak x-wing może być trudne na ciasnych mapkach jakie są dostępne w misjach Jedi Academy. Jedyna misja w której mapa była dość obszerna do latania to misja ze ścigaczami(tam nauczyłem się latać). Na początek nauki latania proponuje statek Lambdashuttle - jest zwrotny i nie ma takiego kopa jak x-wing

4.Proponuje wam ściągnąć sobie mapy do FFA ,(Wygodne , obszerne - idealnie odzwierciedlające otoczenie sceny z EPISODE III , Do wyboru są :

EPISODE III Map Pack 1 - Pod tym linkiem znajdziecie zestaw map , między innymi statek Grievousa , możecie wydostać się z niego (wpisując kod na przenikanie przez ściany noclip) i polatać poza statkiem. Szczególnie polecam tą mapę). Żeby przeskoczyć na tą mapę wpisujecie do konsoli: devmap sjc_the_invisible_hand_v1

EPISODE III Map Pack 2 - Tutaj ściągniecie mapy Mustafar i Utapau (szczególnie polecam Utapau, nadaje się idealnie do latania). Jeśli chcecie polatać na Utapau wpisujecie do konsoli: devmap sjc_utapau_grievous_end1

EPISODE Map Pack 3 - Wraz z paroma innymi mapami jest też mapa Kashyyyk , bardzo obszerna. Jeśli wybieracie Kashyyyk wpisujecie do konsoli: devmap sjc_kashyyyk4

Repertuar statków i pojazdów w JA jest dość skąpy , więc proponuje ściągnąć jakieś modele z [link widoczny dla zalogowanych] . Model jakim ja latam to Episode III Starfighter (Widzieliście go w Revenge of the Sith m.in. Bitwie nad Corrusant), ściągnijcie go tutaj - Żeby przywołać model statku Obi Wana wpisujecie do konsoli npc spawn vehicle manq-jsf-obi

IV. Sztuczka z "wisielcem" czyli jak sie powiesic? (dla posiadaczy Moda JA+)

1. Zawieszamy się gdzieś linką po czym przyciskamy shift (domyslne ustawienie) aby opuścić się na ziemię.



2. W konsoli piszemy /ambeg co powoduje że stajemy w "zgarbionej" pozycji



3. Naciskając ponownie shift , opuszczamy nieco linkę aby ustawić się w poniżej ustawionej pozycji :



4. Teraz wystarczy podciągnąć linkę do góry , aby stać się wisielcem smilies/bigsmile.gif



V. Zakładanie własnego serwera

Warunkiem do tego aby inni widzieli Twój serwer i na niego wchodzili jest publiczne IP . Kto nie ma , próbuje sobie jakoś radzić przez program hamachi do tworzenia wirtualnej sieci.

Opisuję zakładanie serwera na modzie JA+

1. Stwórz własny plik server.cfg gdzie będą zapisane ustawienia Twojego serwera. Należy go umieścić w folderze GameData\japlus. Żeby było łatwiej TUTAJ znajdziecie gotowy server.cfg , wystarczy tylko ustawić własną nazwę serwera i hasła dla adminów.

1. W folderze GameData znajduje się plik JamDed.exe. Należy zrobić do niego skrót na pulpicie.

2. W Elemencie docelowym w cudzysłowiu wpisujemy lokalizację pliku jamp.exe a po spacji +set fs_game japlus +set net_port 29070 +exec server.cfg"
Każdy ma gdzie indziej ulokowaną grę. Ja w elemencie docelowym (zaznaczonym na czerwono w poniższym screenie) mam wpisane :

"E:\KOK\GRY\Jedi Academy\GameData\jamp.exe" +set fs_game japlus +set net_port 29070 +exec server.cfg"

Wszystko wygląda tak :




Kiedy jest już wszystko gotowe uruchamiacie skrót do JamDeD. Kiedy gra się już uruchomi wpiszecie w konsolę /exec server.cfg. Zacznie się ładować mapa i inne ustawienia zapisane w cfg serwera.


Teraz Wasz komputer stanowi serwer i koledzy mogą się podłączać :wink:

VI. Wszystko o komendach na konsole


Żeby włączyć konsole, w której można pisać komendy trzeba nacisnąć SHIFT i ~ (pod Esc) jednocześnie. Wyświetli się okno w który można pisać komendy:

Komendy Użyteczne

/cg_dismember [liczba] – odpadające kończyny
/cl_yawspeed [liczba] – sensitive na klawiaturze
/cg_lagometer 1 – miernik lagów
/cg_draw2D 0 – wskaźniki znikają
/cg_draw2D 1 – wskaźniki się pojawiają
/plugin 13 – ulepsza ataki
/saber dual_3 – zmiana miecza na Staff
/saber kyle kyle – zmiana miecza na Dual
/saber kyle – zmiana miecza na Single
/disco - disconnect
/qui gon - lepiej nie wpisywać -,-
/model yoda - pomniejsza postać
/name [nick] - zmiana nicku
/kill - śmierć
/write [nazwa_pliku] - zapisuje ustawienia bindów , nicku itp. np. /exec hetman.cfg
/exec [nazwa_pliku] - wczytuje powyższe ustawienia np. /exec hetman.cfg
/amdmg - pokazuje dmg na servie
/cl_avidemo [liczba_fps] - nagrywanie filmu
/cl_avidemo 0 - zatrzymuje nagrywanie filmu
/ammotd - pokazuje nazwę serwera
/bind [przycisk] jetpack - plecak rakietowy
/bind [przycisk] +button12 - linka
/recon lub /reconnect - ponowne wejście na server
/sens [liczba] - sensitive na myszce
/connect [ip] - wchodzi na server z wybranym ip
/r_priv 5 - psuje grafike
/unbind [przycisk] - odbindowanie klawisza
/tell [nick] [text] - wiadomość prywatna

Komendy Ogólne

/amkneel - klęczenie
/ambeg - kucnięcie
/amsit - siedzenie
/amsit2 - siedzenie 2
/amsit3 - siedzenie 3
/amsit4 - siedzenie 4
/amsit + c (kucnięcie) + w (do przodu) - samochód
/amsurrender - ręce do góry
/ambreakdance - taniec
/ambreakdance2 - taniec 2
/sleep - spanie
/amdie - udawana śmierć
/amdie2 - udawana śmierć 2
/amwait - oparcie się
/amatease - stanie na baczność
/amshake - stanie na baczność 2
/amnod - stanie na baczność 3
/amhips - ręce na biodra
/amcomeon - ruch ręką
/bow - ukłon
/amnoisy - chwycenie za głowę
/amneo - sprężynka
/amhug - podciąg majtki*
/amkiss - pocałunek*
/amvictory - zwycięstwo
/amhello - powitanie
/taunt - wyzwanie
/amhiltThrow1 - rzut mieczem
/amhiltThrow2 - rzut mieczem 2
/amflip - miecz naokoło głowy
/gloat - podrzucenie miecza
/amfinishinghim - zachęta do walki
/ampower - podskok
/amwon - pokazuje mięśnie
/amknockmedown - postać upada

*Komendy trzeba używać, stojąc naprzeciwko i w bliskiej odległości od osoby, na której chcemy użyć danej komendy.

Komendy Administratora Servera

/amstatus - lista graczy z przyporządkowanymi im numerami
/amsleep [numer] - uśpienie
/amwake [numer] - obudzenie
/amkick [numer] - wyrzucenie z serva
/amslap [numer] - uderzenie
/amempower [numer] - moce
/ammerc [numer] - bronie
/amban [numer] - banicja
/amghost [numer] - duch
/amprotect [numer] - ochrona
/amsilence [numer] - uciszenie
/amunsilence [numer] - pozwala mówić
/ammindtrick [numer] - oślepienie
/amwhois - pokazuje osoby zalogowane na administratora servera
/amtele [osoba1] [osoba2] - teleportacja
/amrename [stary nick] [nowy nick] – zmiana nicku
/amsay [tekst] – wyświetla tekst widoczny tylko dla administratorów servera
/amforceteam [numer] - wyrzuca gracza na spectate
/amlockteam [numer] - blokuje gracza na spectate
/amweather - zmiana pogody
/amkillvote - wyłącza głosowanie
/ammap [numer] [nazwa_mapy] - zmiana mapy

Komendy typu *gun czyli to czego ja używam

/gunsleep , gunwake , gunsilence , gununsilence , gunban

Kierujemy na kogoś celownik i wpisujemy tą komendę. Najlepiej jest zrobić do nie bindy
/bind x gunsleep
Kiedy skierujesz na kogoś celownik i naciśniesz X , zostanie on uśpiony.

Zmiana mapy

/ammap [typ mapy] [nazwa mapy]

przykładowo :

/ammap 0 mp/ffa3

Typy map :

HL = Highlander ffa modification
0 = FFA
3 = DUEL one on one tournament
4 = POWER DUEL
6 = TEAM DEATHMATCH
7 = SIEGE
8 = CTF

Lista map :

Single Player

academy1
academy2
academy3
academy4
academy5
academy6
hoth2
hoth2.weather
hoth3
kor1
kor2
t1_danger
t1_fatal
t1_inter
t1_rail
t1_rail.weather
t1_sour
t1_surprise
t2_dpred
t2_rancor
t2_rogue
t2_trip
t2_wedge
t2_wedge.weather
t3_bounty
t3_byss
t3_hevil
t3_rift
t3_stamp
taspir1
taspir2
vjun1
vjun1.weather
vjun2
vjun3
yavin1
yavin1b
yavin2
yavin2.weather

MultiPlayer

FFA

ffa1 - Vjun Sentinal
ffa2 - Korriban Tombs
ffa3 - Tatooine City
ffa4 - Rift Sanctuary
ffa5 - Taspir


DUEL

duel1 - Bespin Courtyard
duel2 - Generator Room
duel3 - Imperial Shaft
duel4 - Imperial Control Room
duel5 - Taspir Landing
duel6 - Yavin Training Area
duel7 - Rancor Pit
duel8 - Abandoned City
duel9 - Hoth Canyon
duel10 - Vjun Fuel Processing

CTF

ctf1 - Imperial Drop Zone
ctf2 - Hoth Wasteland
ctf3 - Yavin Hilltops
ctf4 - Coruscant Streets
ctf5 - factory


/npc spawn [nazwa_npc] - stworzenie bota

LISTA BOTÓW

assassin_droid
bartender
bespincop
bespincop2
cultist
cultist_destroyer
cultist_drain
cultist_grip
cultist_lightning
cultist_saber
cultist_saber2
cultist_saber_throw2
cultist_saber_med2
cultist_saber_med_throw2
cultist_saber_stong2
cultist_saber_strong_throw2
cultist_saber_all2
cultist_saber_all_throw2
cultistcommando
elder
elder2
galak_mech
glider
gonk
gran
gran2
granboxer
granshooter
hazardtrooper
hazardtrooperconcussion
hazardtrooperofficer
human_merc_bow
human_merc
human_merc_rep
human_merc_flc
human_merc_cnc
human_merc
human_merc_key
impcommander
imperial
impofficer
impworker
interrogator
jawa
jawa_armed
jedi
jedif
jedi2
jedimaster
jeditrainer
jedi_random
jedi_hf1
jedi_hf2
jedi_hm1
jedi_hm2
jedi_kdm1
jedi_kdm2
jedi_rm1
jedi_rm2
jedi_tf1
jedi_tf2
jedi_zf1
jedi_zf2
mark1
mark2
merchant
minemonster
mouse
nulldriver
player
prisoner
prisoner2
probe
protocol
protocol_imp
r2d2
r2d2_imp
r5d2_npc
r5d2_imp
rebel
rebel2
reborn
rebornacrobat
rebornboss
rebornchiss
rebornfencer
rebornforceuser
rebornrodian
reborntrandoshan
rebornweequay
reborn_dual
reborn_dual2
reborn_new
reborn_new2
reborn_staff
reborn_staff2
DKothos
VKothos
RebornMaster
RebornMasterDual
RebornMasterStaff
remote
rockettrooper
rockettrooper2
RocketTrooper2Officer
RocketTrooper_ver1
rocks
rodian
Rodian2
saber_droid
saber_droid_training
saboteur
saboteurcommando
saboteurpistol
saboteursniper
sand_creature
sand_creature_fast
seeker
sentry
snowtrooper
stcommander
stofficer
stofficeralt
stormpilot
stormtrooper
StormTrooper2
swamptrooper
SwampTrooper2
Tavion
tavion_new
Tavion_scepter
Tavion_sith_sword
test
trandoshan
tusken
tuskensniper
ugnaught
Ugnaught2
weequay
Weequay2
Weequay3
Weequay4
ragnos
luke
kyle
kyle_boss
rosh_penin
rosh_penin_noforce
rosh_dark
rosh
rancor
rancor_mutant
wampa
jedi_random
howler
shadowtrooper
ShadowTrooper2
stormtrooper
alora
alora_dual
jan
lando
boba_fett
chewie
desann
galak
lannik_racto
rax
noghri
reelo
monmothma
morgankatarn
prisoner
rebel

/npc spawn vehicle [nazwa_pojazdu] - stworzenie pojazdu

LISTA POJAZDÓW

swoop
atst_vehicle
lambdashuttle
rancor_vehicle
swoop
swoop_cin
swoop_mp
swoop_mp2
swoop_red
tauntaun
template
tie-bomber
tie-bomber2
wampa_vehicle
wildtauntaun
x-wing
z-95
hailfire_droid
destroyer_droid

Ukryte Skiny

/model reborn/boss
/model boba_fett/no_jetpack
/model cultist/brown
/model imperial/commander
/model imperial officer
/model jawa
/model jedi
/model reborn_twin/boss
/model reborn/red
/model stormtrooper/officer
/model tavion_new/possessed
/model human_merc/vacto
/model prisoner/merchant

Bindowanie

Bindowanie jest to zapisanie, przypisanie określonych czynności jednemu klawiszowi. Jest to często stosowane i bardzo przydatne w grach Multiplayer. Uruchamiamy konsole. Teraz nasze działania, w tym przypadku bindowanie tekstów, muszą zostać gdzieś zapisane. Wpisujemy /bind [button] say [text]. Od tej pory, zawsze naciskając wybrany w bindzie klawisz, będzie on wyświetlał dany tekst. Ponadto nasz tekst możemy ulepszyć o kolory. Robimy to tak samo jak przy kolorowym nick’u. Przykładowo może to wyglądać tak:

/bind x say ^5*^3--->^2G^1oo^2D F^1igh^2T^3<5>GooD FighT<--*

VI. Zgrywanie sekwencji wideo w JK3

Pewnie nieraz zastanawialiście się jak nakręcić demko w jk3 i zapisać je tak, aby inni mogli je obejrzeć bez włączania gry. Na przykład za pomocą Windows Media Player, czy Winamp.

Sprawa okazuje się bardzo prosta, i na prawdę nie wymaga wiele czasu. Jedyne co musimy zrobić to:

Wejść w konsolę i wpisać:

/cl_avidemo x

Gdzie x - tam liczba klatek na sekundę w filmie

Następnie wpisać:

/g_Synchronousclients 1

A potem:

/record x

Gdzie x tam nazwa pliku do którego zostanie zapisane demko

Twój folder base/screenshots* zostanie zapełniony pojedynczymi zrzutami ekranu, które możesz skompilować w film za pomocą programów takich jak VirtualDub, lub TMPGEnc.

Teraz, jeśli ustawisz cl_avidemo na wysoką wartość, powiedzmy taką jak 25 otrzymasz dużo obrazków w swoim folderze ze screenshotami o rozdzielczości 1024x768. Zajmą dużo miejsca na dysku, więc polecam użyć niższej wartości (pomiędzy 10 and 15)


Druga metoda polega na użyciu narzędzia Realtime Video capturing takiego jak FRAPS (http://www.fraps.com/)
Oferują wersję trial z nałożonymi limitami takimi jak ograniczenie długości filmu do 30 sekund. Możemy jednak postarać się o pirata smilies/smile.gif

To narzędzie nagrywa po prostu całą grę w formacie .avi (Może także być ogromnie przydatnym narzędziem)

VII. A na koniec zabawny bug : rapujące jaszczurki *umcu umcu *

Przywołujemy jaszczurzynę (musisz mieć własny serv albo adma)

/npc spawn howler

Uderzamy ją pięścią...i jaszczur zaczyna rapować :lol: umcu umcu

Zmniejszono: 66% z oryginalnej wielkości [ 775 x 247 ] - Kliknij, aby zobaczyć cały obrazek


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HrabiaDrako
B. Dobry Player



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:19, 06 Maj 2009    Temat postu:

kopia....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eroden
Przeciętniak



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:20, 06 Maj 2009    Temat postu:

wiem a co mnie to nie chce mi sie pisac tak duzo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 23:11, 06 Maj 2009    Temat postu:

a jest ktos kto tego nie zna? rofl. smieszne Lepiej opisz techniki walki ds vs ls

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:28, 07 Maj 2009    Temat postu:

Nie kazdy zaczyna od JA-... pierw jest wersja 1.00 czyli base po ktorej mozna dopiero wgrac takie cos ale watpie jesli ktos chcialby grac na tym modzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Czw 14:41, 07 Maj 2009    Temat postu:

Em ale mogłeś skopiować z linkami a nie sam tekst : d

A jaka to była technika na tego curve-buga co sie w ściany wchodziło i to w całym jk3 na wszystkich modach jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eroden
Przeciętniak



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:09, 07 Maj 2009    Temat postu:

no wiecie ja chce pomoc npc filmy cmd a wy mi takie odp ? no dobra jak ktos chce widziec obrazki to [link widoczny dla zalogowanych]


LINK to nad tym


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Czw 21:31, 07 Maj 2009    Temat postu:

skopiować to nie problem, minutka dosłownie. Ale i tak dobrze że wrzuciłeś Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 21:47, 07 Maj 2009    Temat postu:

i do tego tutoriale najwiekszego kreta z ja+ niejakiego hetmana

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Pią 17:33, 08 Maj 2009    Temat postu:

Ja tam nie znam jakiegoś heftmana lol

Pewnie dlatego że nie gram na ja+


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eroden
Przeciętniak



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:12, 10 Maj 2009    Temat postu:

eee ja mam troche glupio bo musze mniec JA+ zeby grac w mp a hetman tez jest w necie nie wiem bylem na jego stronie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez eroden dnia Nie 21:13, 10 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 22:44, 10 Maj 2009    Temat postu:

iq <0 wypowiedzi. Raczej nie rozumiesz ktore pliki sa potrzebne a ktore nie, a oswiecic nie mam zamiaru. Co to znaczy ze hetman tez jest w necie?
Kazda nowa osobe na ja+ zapraszam 193.33.186.41:29071, bedzie czesta smierc, ale predzej czy pozniej opanuje sie podstawy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:54, 11 Maj 2009    Temat postu:

Wogole... JA- jest do dupy. Mnie to wkurwia nawet... bo ludzie sie podniecaja jakimis komendami np. linka dzieki ktorej do jakis bugow wlaza... albo te glupie kopniecia ... OMFG

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eroden
Przeciętniak



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:19, 11 Maj 2009    Temat postu:

no to masz racje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 18:31, 11 Maj 2009    Temat postu:

paweli1 napisał:
Wogole... JA- jest do dupy. Mnie to wkurwia nawet... bo ludzie sie podniecaja jakimis komendami np. linka dzieki ktorej do jakis bugow wlaza... albo te glupie kopniecia ... OMFG



udalo ci sie kiedys kogokolwiek zabic oprocz jawy? hahahahhh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> JA+ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin