Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Czw 11:43, 29 Sty 2009 Temat postu: Skrypty do T2: Trip - usuwanie niepotrzebnych Entity |
|
|
Skrypty do T2
By mikaka
Usuwanie zbędnych entity na Trip:
Kod: |
delent "*48";
delent "*49";
delent "*59";
delent "*58";
delent "*57";
delent "*56";
delent "*55";
delent "*54";
delent "*53";
delent "*52";
delent "*51";
delent "*50";
delent "*45";
delent "*38";
delent "*37";
delent "*36";
delent "*46";
delent "*47";
delent "*44";
delent "*43";
delent "*42";
delent "*41";
delent "*40";
delent "*39";
delent "*29";
delent "*30";
delent "*34";
delent "*35";
delent "*33";
delent "*32";
delent "*31";
delent "*77"; //trigger hurt, sp1
delent "*17"; //trigger hurt, sp2
|
Dwa ostatnie entity to te hurty w dziurach
Wystarczy to dodać do trigger_always by startowało na początku mapy
Post został pochwalony 0 razy
|
|