Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skrypty do T2: Teleportacja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Gotowce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Czw 11:44, 29 Sty 2009    Temat postu: Skrypty do T2: Teleportacja

Skrypty do T2
By mikaka
Teleportacja:

Kod:

set "originX", -13855.0;
set "originY", -518.0;
set "originZ", 2138.0;


Prosta teleportacja, ustawiasz sobie X, Y, Z które możesz sprawdzić za pomocą /where

Można chyba także tak:

Kod:

teleport "-18350 -5638 1692";


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 19:47, 29 Sty 2009    Temat postu:

to to skomplikowania wyglada i troche zbednie bo addloc przynajmniej u mnie dziala; d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Czw 20:47, 29 Sty 2009    Temat postu:

Informacyjnie dałem, a co trudnego jest w ustawieniu X, Y, Z poprzez użycie komendy /where w grze? ; d
W tym chodzi o to, że w niektórych przypadkach można darować sobie entity, postawić jedno t2_jscript i zrobić wszystko tam, tutaj jest tak zrobiony teleport. Chociaż jak będzie to sam teleport bez niczego innego to wciąż zajmie 1 ent + guzik.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Special dnia Czw 22:21, 29 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Gotowce Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin