|
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Czw 11:42, 29 Sty 2009 Temat postu: Skrypty do T2: JAK UŻYWAĆ, INFO |
|
|
Skrypty do T2
Skrypty są zrobione przez Mikake który robił je dla luxousa.
Pisze to bo może sie jeszcze kiedyś komuś przydać..
Jak używać?:
1.Najpierw robisz skrypt i nazywasz go np. stash.t2s (rozszerzenie t2s) następnie wsadzasz to do folderu lugormod/t2scripts
2.W grze stawiasz entity:
Kod: | /place t2_jscript * file,stash,targetname,target |
Gwiazdka(*) - bo to entity niewidzialne więc nie trzeba stawiać go więc postawi sie w pozycji 0,0,0 (w zasadzie wszystkie target_cośtam tak powinno sie robić)
File - podajemy nazwe pliku z folderu t2scripts bez podawania rozszerzenia
Targetname - target do guzika, triggera itp.
Nie wszystkie skrypty mogą działać na starszym T2 (można spróbować) jak T2 1.8.3 ale wszystkie zostały wytestowane na 2.1.5.3
Jak ktoś nie wie - w skrypcie jeśli coś jest za dwoma slashami to:
Kod: | announce "^1Your score is too low."; //poza slashami nie jest brany tekst pod uwage |
Informacje
Na końcu linijki zawsze powinien być znak
Funkcja pobiera nick gracza który użył skryptu
Kod: | local int credits=get("credits"); | - Jest to zmienna lokalna pobierająca ilość kredytów gracza który użył skryptu
Podam tu także później Wszystkie funkcje jscripta
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Special dnia Czw 12:25, 29 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Czw 17:11, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No ładnie ładnie, odnosi się to do wszystkich tematów ze skryptami, na pewno kogoś przekonasz do t2 xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Czw 20:51, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Właściwie nie chodzi mi o przekonanie ale warto to sobie zobaczyć można fajne rzeczy zmajstrować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Nie 12:06, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Kawał dobrej roboty. Przynajmniej zmniejszasz komercję U#...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Geno2.0
Założyciel
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:22, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ano, nawet mi się przyda, jeszcze żeby tutek po Polsku do tego co nabluzgał blub był...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Nie 13:43, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
referencje wkleje i troche przetłumaczy sie funkcje : d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|