Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LugorMod Script

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Gotowce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:11, 04 Gru 2010    Temat postu: LugorMod Script

Przed chwila zrobilem LUGORMOD SCRIPT.

Jest to plik zawierajacy ustawienia, bindy itd.

OPIS
Jest to NIETESTOWANY SKRYPT, WIEC JESLI NIE DZIALA - PRZYKRO MI

Np. po nacisnieciu U bedziemy uzywac jakiejs komendy.
Po drugim innej tak jak w Names.cfg

Skrypt mozna edytowac, nawet trzeba przy bindzie F10.
Po nacisnieciu tego logujemy sie (trzeba ustawic prawidlowe dane)

Download:
[link widoczny dla zalogowanych]



INSTALACJA:
Jesli masz tzw. "default folder JKA" (dysk:\Program Files\LucasArts\Star Wars Jedi Knight Jedi Academy) to wystarczy ze przy uruchamianiu pliku .exe wskazesz jedynie dysk. Jesli nie, musisz wypakowac to na jakis dysk i isc to folderu utworzonego (dysk:\Program Files...) i skopiowac .cfg do folderu LUGORMOD.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fastic dnia Nie 10:06, 05 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:36, 07 Gru 2010    Temat postu:

Nom nom...

Ja pochwalę się swoim skryptem który zrobiłem sobie ostatnio z nudów.

Link: [link widoczny dla zalogowanych]

Instalacja:
Plik ściągamy i wrzucamy do folderu base gry.

Gdy jesteśmy już w grze, wpisujemy w konsole /exec model2 | Uwaga, w tej wersji nie zrobiłem jeszcze automatycznego zapisu cfg więc lepiej zapisać sobie przed tym komendą /write xxx.

Po wczytaniu skryptu używamy klawiszy "[" i "]" do nawigowania opcji, a "=" do akceptacji, aby wrócić do menu wciskamy "-".

Jest to na razie mały skrypt posiadający mało opcji, ale mam plan rozbudować go i to bardzo.

Jeśli nie chcemy już aby bindy ze skryptu zaśmiecały naszą klawiaturę to wpisujemy w konsole /exec xxx
Czyli ten config który zapisaliśmy na początku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Śro 17:46, 08 Gru 2010    Temat postu:

oo..kiedyś też zrobiłem skrypt, jak znajde to wstawie Kwadratowy Ciekawe czy jeszcze będzie działać bo był pod T2

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Gotowce Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin