Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

rcon
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Base
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Pią 23:12, 26 Gru 2008    Temat postu: rcon

Mam taki problem z base. Bo dostałem admina na Deutsher KOTF, żeby przywrócić tam porządek, bo same noobstwo tam BYŁO. Mianowicie mój problem tkwi w tym, że mają być weapons i force. Ale ludzie nadużywają tego i bugują. Jak wiadomo w base istnieje bug, który pozwala przy użyciu detpacków obdarować kompana god'em. Chciałem usunąć to, lecz mam problem - Nie mogę usuwać z cmd /rcon entitylist remove ammo_detpack i /rcon entitylist remove weapon_det_packs. Chodzi o to, że nie da się tego tak łatwo usunąć. Można usuwać po każdym encie, ale jest to trudne w tym, iż jak wpisuję /rcon entitylist, to wyskakuje mi pełno nieuporządkowanych entów. Coś w stylu:

Kod:
1. player
2. player
3. player
4. bodyque
5. bodyque
                                     ITEM_cloak
123: ammo_all
ammo_all           weapon_blaster  trigger_doortrigger_door


No i jest to taki chaos... że tylko pierwsze kilka entów można zrozumieć, a reszta jest nieponumerowana itp.

Plis HALP.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:31, 27 Gru 2008    Temat postu:

Lol base to nie lugormod...
Nie pamietam juz ale to sie wpisywalo cos w stylu /rcon weapon_detpack 0-1 nie wiem
musialbym popatrzec


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Sob 13:04, 27 Gru 2008    Temat postu:

Niewystarczająca odpowiedź Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Sob 14:16, 27 Gru 2008    Temat postu:

/rcon entitylist ammo_detpack
/rcon entitylist weapon_det_packs

To chyba wyświetli ci wszystkie entity z tej kategorii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Sob 18:50, 27 Gru 2008    Temat postu:

nie dziala... Ani to co Paweł mówił, ani to co Perfik =[
Może jest tu ktoś jeszcze - kto mógłby mnie oświecić...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Revan
Administrator



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:43, 28 Gru 2008    Temat postu:

W base niema czegoś takiego jak entitylist remove i entitylist <jaki> , jak chcesz wyłączyć detpacki to daj g_weaponDisable 16384
Pasuje ?


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Revan dnia Nie 22:49, 28 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 1:33, 29 Gru 2008    Temat postu:

revan, a wd mnie jest jednak mozliwosc drobnych modyfikacji. chociazby tamto laczenie map gdzie kostki mocy robily za teleporty miedzy scalonymi mapami. tak czy inaczej to co mowisz to prawda

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Revan
Administrator



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:52, 29 Gru 2008    Temat postu:

Zdaje mi się że to było zwykle misc_bsp . Nie jestem pewien czy to by zadziałało ale mogła by wystarczyć zwykła rekompilacja mapy z nowymi entami - bo wszystkie enty prócz misc_model i light nie zostają skompilowane w czasie procesu kompilacji ,a jedynie zostaje zapisana informacja ze taki ent istnieje i w czasie ładowania mapy zostają załadowane skompilowane dane a informacje o entach użyte do ich zespawnowania .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Revan dnia Pon 10:01, 29 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smugler9
Słaby Player



Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 14:37, 29 Gru 2008    Temat postu:

w base nie ma takiego czegos jak rcon chyba ze jest ale o tym niewiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:41, 29 Gru 2008    Temat postu:

@up

Lmao.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 21:20, 29 Gru 2008    Temat postu:

Revan napisał:
Zdaje mi się że to było zwykle misc_bsp . Nie jestem pewien czy to by zadziałało ale mogła by wystarczyć zwykła rekompilacja mapy z nowymi entami - bo wszystkie enty prócz misc_model i light nie zostają skompilowane w czasie procesu kompilacji ,a jedynie zostaje zapisana informacja ze taki ent istnieje i w czasie ładowania mapy zostają załadowane skompilowane dane a informacje o entach użyte do ich zespawnowania .


Wesoly nazywaj to jak chcesz, ale bajerancko wychodzi w praktyce;d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Pon 21:33, 29 Gru 2008    Temat postu:

Dzięki Revan za odpowiedź. Niestety nie rozwiązuje to mojego problemu. Mianowicie wciąż jest jeszcze ammo_detpack...

EDIT: No i jaki jest kod, żeby nie było saberów, bo chciałbym zrobić sobie na base taki prawdziwy CTF bez mocy i mieczy świetlnych Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KURA dnia Pon 21:36, 29 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Revan
Administrator



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:08, 29 Gru 2008    Temat postu:

g_weaponDisable 8 - dzięki tej wartości cvara wyłączysz saber
g_forcePowerDisable 262143 - a dzięki tej wyłączysz wszystkie moce
nie pamiętam czy to idzie od razu po wpisaniu czy po restarcie mapy
A do tego buga jest w końcu potrzebne ammo czy sama broń?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Revan dnia Pon 23:09, 29 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Wto 1:59, 30 Gru 2008    Temat postu:

trzeba usunac ammo i weapon razem (przeciez na jedno wychodi)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Revan
Administrator



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:08, 30 Gru 2008    Temat postu:

Ale jeżeli wyłączysz broń to ammo będzie bezużyteczne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Base Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin