![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Pią 23:12, 26 Gru 2008 Temat postu: rcon |
|
|
Mam taki problem z base. Bo dostałem admina na Deutsher KOTF, żeby przywrócić tam porządek, bo same noobstwo tam BYŁO. Mianowicie mój problem tkwi w tym, że mają być weapons i force. Ale ludzie nadużywają tego i bugują. Jak wiadomo w base istnieje bug, który pozwala przy użyciu detpacków obdarować kompana god'em. Chciałem usunąć to, lecz mam problem - Nie mogę usuwać z cmd /rcon entitylist remove ammo_detpack i /rcon entitylist remove weapon_det_packs. Chodzi o to, że nie da się tego tak łatwo usunąć. Można usuwać po każdym encie, ale jest to trudne w tym, iż jak wpisuję /rcon entitylist, to wyskakuje mi pełno nieuporządkowanych entów. Coś w stylu:
Kod: | 1. player
2. player
3. player
4. bodyque
5. bodyque
ITEM_cloak
123: ammo_all
ammo_all weapon_blaster trigger_doortrigger_door |
No i jest to taki chaos... że tylko pierwsze kilka entów można zrozumieć, a reszta jest nieponumerowana itp.
Plis HALP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:31, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Lol base to nie lugormod...
Nie pamietam juz ale to sie wpisywalo cos w stylu /rcon weapon_detpack 0-1 nie wiem
musialbym popatrzec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Sob 13:04, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Niewystarczająca odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Sob 14:16, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
/rcon entitylist ammo_detpack
/rcon entitylist weapon_det_packs
To chyba wyświetli ci wszystkie entity z tej kategorii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Sob 18:50, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
nie dziala... Ani to co Paweł mówił, ani to co Perfik =[
Może jest tu ktoś jeszcze - kto mógłby mnie oświecić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Revan
Administrator
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:43, 28 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
W base niema czegoś takiego jak entitylist remove i entitylist <jaki> , jak chcesz wyłączyć detpacki to daj g_weaponDisable 16384
Pasuje ?
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Revan dnia Nie 22:49, 28 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adanos
Master
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 1:33, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
revan, a wd mnie jest jednak mozliwosc drobnych modyfikacji. chociazby tamto laczenie map gdzie kostki mocy robily za teleporty miedzy scalonymi mapami. tak czy inaczej to co mowisz to prawda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Revan
Administrator
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 9:52, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Zdaje mi się że to było zwykle misc_bsp . Nie jestem pewien czy to by zadziałało ale mogła by wystarczyć zwykła rekompilacja mapy z nowymi entami - bo wszystkie enty prócz misc_model i light nie zostają skompilowane w czasie procesu kompilacji ,a jedynie zostaje zapisana informacja ze taki ent istnieje i w czasie ładowania mapy zostają załadowane skompilowane dane a informacje o entach użyte do ich zespawnowania .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Revan dnia Pon 10:01, 29 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
smugler9
Słaby Player
Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 14:37, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
w base nie ma takiego czegos jak rcon chyba ze jest ale o tym niewiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:41, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
@up
Lmao.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adanos
Master
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 21:20, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Revan napisał: | Zdaje mi się że to było zwykle misc_bsp . Nie jestem pewien czy to by zadziałało ale mogła by wystarczyć zwykła rekompilacja mapy z nowymi entami - bo wszystkie enty prócz misc_model i light nie zostają skompilowane w czasie procesu kompilacji ,a jedynie zostaje zapisana informacja ze taki ent istnieje i w czasie ładowania mapy zostają załadowane skompilowane dane a informacje o entach użyte do ich zespawnowania . |
nazywaj to jak chcesz, ale bajerancko wychodzi w praktyce;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Pon 21:33, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki Revan za odpowiedź. Niestety nie rozwiązuje to mojego problemu. Mianowicie wciąż jest jeszcze ammo_detpack...
EDIT: No i jaki jest kod, żeby nie było saberów, bo chciałbym zrobić sobie na base taki prawdziwy CTF bez mocy i mieczy świetlnych
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KURA dnia Pon 21:36, 29 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Revan
Administrator
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:08, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
g_weaponDisable 8 - dzięki tej wartości cvara wyłączysz saber
g_forcePowerDisable 262143 - a dzięki tej wyłączysz wszystkie moce
nie pamiętam czy to idzie od razu po wpisaniu czy po restarcie mapy
A do tego buga jest w końcu potrzebne ammo czy sama broń?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Revan dnia Pon 23:09, 29 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KURA
Master
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: xD
|
Wysłany: Wto 1:59, 30 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
trzeba usunac ammo i weapon razem (przeciez na jedno wychodi)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|