Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Teleport - invisible pushable bmodel

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Psycho
Start



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:38, 27 Maj 2009    Temat postu: Teleport - invisible pushable bmodel

Witam !

Wziąłem się za edytowanie map ale nie w lugormodzie Jezyk
Więc dlaczego tu pisze to zaraz się dowiecie.

Zrobiłem już dość trochę, powstawiałem modele, efekty itp.
Teraz chce wstawić teleport (przycisk)... ale koleś który mnie uczył jest odcięty od świata i nie ma mi jak pomóc ostatnie co mi napisał to:
"ask guys from lugormod how to place invisible pushable bmodel"
i podał przykład:

Kod:
{
"target" "duel10_exit_tele"
"wait" "1"
"angles" "0 180 0"
"spawnflags" "6"
"origin" "10218 10300 -10392"
"model" "*8"
"classname" "trigger_multiple"
}
{
"target" "duel10_exit_dest"
"targetname" "duel10_exit_tele"
"classname" "target_teleporter"
}
{
"origin" "-1185 -918 218"
"angle" "360"
"targetname" "duel10_exit_dest"
"classname" "target_position"
}

zmieniłem "origins-y" (tak ogólnie żeby sprawdzić czy będzie chodzić) ale nie działa cholerka nie wiem co dalej robić. Pomóżcie mi...

To co do tej pory zrobiłem można sobie looknąć na: 213.199.193.139:29070 pass: mof4ever
hostowany prze zemnie więc nie zawsze jest.

Dzięki :*


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Sob 22:13, 30 Maj 2009    Temat postu:

To jest ICARUS?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Revan
Administrator



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:05, 31 Maj 2009    Temat postu:

To nie je icarus

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Pią 17:37, 05 Cze 2009    Temat postu:

To jest poprostu tekst z save'u lugormoda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin