Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Śro 15:01, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Spróbuj tak:
1. Zrób 2 trigger_multiple:
A - /place trigger_mutliple 0 maxs,50 50 100,mins,-50 -50 0,target,activate1,target2,deactivate1,spawnflags,4
B - /place trigger_multiple 0 maxs,50 50 100,mins,-50 -50 0,target,activate2,target2,deactivate2,spawnflags,4
2. Potem target_activate i target_deactivate:
/place target_activate * targetname,activate1,target,trigger1
/place target_activate * targetname,activate2,target,trigger2
/place target_deactivate * targetname,deactivate1,target,trigger1
/place target_deactivate * targetname,deactivate2,target,trigger2
3. Następnie trigger_multiple które będzie się hackować:
A - /place trigger_multiple 0 maxs,50 50 100,mins,-50 -50 0,targetname,trigger1,usetime,10000,spawnflags,4,target,questcounter
B - /place trigger_mutliple 0 maxs,50 50 100,mins,-50 -50 0,targetname,trigger2,usetime,10000,spawnflags,4,target,questcounter
4. I counter:
/place target_counter * targetname,questcounter,target,quest,count,2,bounceCount,-1
Nie gwarantuje że to będzie działać.
Pisałem to z myśli i nie testowałem. Działa to tak:
- gracz 1 naciska tam przycisk, i odblokowuje trigger z hakowaniem graczowi 2
- gracz 2 naciska na hakowarke, w tym samym czasie też odblokowywuje drugi trigger z hakowaniem
- wtedy obaj gracze hakują
- jeśli jakiś gracz sobie pójdzie, to hakerka gracza drugiego się zablokuje
Powinno działać w obie strony.
O i triggery z grup A i B (zaznaczyłem to przy spawnstringach) to są te pola do hakowania, triggery z tej samej grupy muszą być w tym samym miejscu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Perf dnia Śro 15:04, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|