Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wejście dla 2 (tylko 2) osób

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ufo
Niezidentyfikowany Obiekt Latający



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:49, 01 Cze 2010    Temat postu: Wejście dla 2 (tylko 2) osób

Na pewnej mapie spotkałem się z questem przeznaczonym dla 2 osób. Aby do niego wejść, obie osoby musiały jednocześnie 'hackować' 2 różne przyciski przez jakiś tam czas, i wtedy obie wchodziły. Ma ktoś może pomysł w jaki sposób coś takiego zrobić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Śro 15:01, 02 Cze 2010    Temat postu:

Spróbuj tak:
1. Zrób 2 trigger_multiple:
A - /place trigger_mutliple 0 maxs,50 50 100,mins,-50 -50 0,target,activate1,target2,deactivate1,spawnflags,4
B - /place trigger_multiple 0 maxs,50 50 100,mins,-50 -50 0,target,activate2,target2,deactivate2,spawnflags,4
2. Potem target_activate i target_deactivate:
/place target_activate * targetname,activate1,target,trigger1
/place target_activate * targetname,activate2,target,trigger2
/place target_deactivate * targetname,deactivate1,target,trigger1
/place target_deactivate * targetname,deactivate2,target,trigger2
3. Następnie trigger_multiple które będzie się hackować:
A - /place trigger_multiple 0 maxs,50 50 100,mins,-50 -50 0,targetname,trigger1,usetime,10000,spawnflags,4,target,questcounter
B - /place trigger_mutliple 0 maxs,50 50 100,mins,-50 -50 0,targetname,trigger2,usetime,10000,spawnflags,4,target,questcounter
4. I counter:
/place target_counter * targetname,questcounter,target,quest,count,2,bounceCount,-1

Nie gwarantuje że to będzie działać.
Pisałem to z myśli i nie testowałem. Działa to tak:
- gracz 1 naciska tam przycisk, i odblokowuje trigger z hakowaniem graczowi 2
- gracz 2 naciska na hakowarke, w tym samym czasie też odblokowywuje drugi trigger z hakowaniem
- wtedy obaj gracze hakują
- jeśli jakiś gracz sobie pójdzie, to hakerka gracza drugiego się zablokuje

Powinno działać w obie strony.
O i triggery z grup A i B (zaznaczyłem to przy spawnstringach) to są te pola do hakowania, triggery z tej samej grupy muszą być w tym samym miejscu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Perf dnia Śro 15:04, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ufo
Niezidentyfikowany Obiekt Latający



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:30, 02 Cze 2010    Temat postu:

Nie działa.. przetestowałem z kolegą, w ogóle nie pojawia się pasek progressu hackowania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin