Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ważne bardzo ważne!!!!

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 20:37, 08 Mar 2009    Temat postu: Ważne bardzo ważne!!!!

Potrzebuje kilka rzeczy a mianowicie:

1. Jak zrobic cos takiego ze cos spawnuje npc zawsze po starcie mapy i jakos 25s po tym jak zostanie zabity

2.Jak zrobić coś takiego że jest np wampa stoi se gdzies Wesoly i jak ja zabijesz odradza sie po 15s i dostajesz ilestam cr(wiem że już o to pytalem ale to nie dziala )

3.Jak zrobic terminal z power upami

4.jak zrobić takie coś:

Jest model naciskasz go i coś tam Ci mówi to spawnuje reborny i musisz je zabic jak zabijesz wszystkie teleportuje Cie pod model i mówi costam chodzi mi o to zeby wszystkie reborny musialy byc zabite i żeby dane konto mugło kożystać z tego tylko raz (albo chociaz tylko raz przez przejście mapy)

5.Jak zrobic cos takiego ze jest np rancor i jak zostanie zabity to wszyscy kturzy sa na danym polu zostana gdzies przeteleportowani i dostana cr

6. czy da sie zrobic takie cos ze możesz kierowac npc

7. czy da sie zrobić takie coś zeby npc chodzily np do przpodu i do tylu

8. czy da sie zrobic cos takiego zeby npc np szturmowiez zostal wyspawnowany z mieczem swietlnym

9. I jeszcz

Mam jakies pomieszczenie place guzikowi 500cr otwieraja sie dzwi na powiedzmy 10S do budynku nie da sie wejsc dopuki npc nie zostanie zabity po tym wszyscy którzy będa w budynku zostana przeteleportoowani na zewnatrz i dostana cr a z guzika znowu mozna kozystac

10. Jak zrobic Lmd_dor zeby mozna je było nacisnac i żeby wyświetliło sie message

11. jak zrobić modelscale na lmd_dor

12. czy da sie cos ustawic zeby każdy player(kato) miał na poczatku 100cr

Prosze o kakretne cmd w odpowiedzi i przykłady a nie użyj tego albo coś bo nie zawsze kumam więc jak mówilem prosze o łatwe do zrozuminia cmd i przykłady Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez General dnia Nie 22:58, 08 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Nie 23:40, 08 Mar 2009    Temat postu:

1. /place trigger_always * target,<random>
/place NPC_spawner 20 NPC_type,reborn,targetname,<random>,health,500,count,-1,NPC_target,<random21>
/place target_delay * targetname,<random21>,target,<random>,wait,25

2./place trigger_always * target,<random2>
/place NPC_spawner 20 NPC_type,wampa,targetname,<random2>,NPC_target5,<kasa>,health,500,count,-1
/place target_credits * targetname,<kasa>,count,<ilosc>
/place target_delay * targetname,<random2>,target,<random2>,wait,15

3. do terminala dodaj:
/place target_powerup * targetname,<random3>,powerup,<ID>
Kod:
0 - nothing

1 - multiply the damage by the value in the cvar g_quadfactor

2 - protection from lava/acid, and protects from all radius damage (but takes knockback). also absorbs 50% of all damage

3 - force pull effect

4 - red team flag

5 - blue team flag

6 - not used, lugor uses this for the glow-around-the-player stash effect

7 - singleplayer shield damage effect. t2 uses this for the bodyshield uitem

8 - for the dodge effect (sniper fire while your using force sense on a higher level (preferably 3 or higher, will not work if they shoot at your feet, only at your head or torso)

9 - despite its name, this is a force push effect (like PW_PULL, exept the other way around)

10 - force speed effect

11 - cloaking effect (this does NOT make npcs ignore you by itself, notarget is set by the game code when you use the cloaking item)

12 - force enlightenment

13 - force dark enlightenment

14 - Force Boon

15 - The ysalarimi


4. /place misc_model_breakable 0 model,<model>,spawnflags,191,message,<msg>,target,<random4>,targetname,<random5> - spawnflags 191 spowoduje, że model "wybuchnie" po użyciu
/place NPC_spawner 20 NPC_type,reborn,health,500,count,-1,targetname,<random4>,NPC_target,<random6>,NPC_target5,<random7>
to postaw tyle razy ile chcesz rebornów
/place target_counter * targetname,<random5>,count,[ilość rebornów - 1],target,<random8>
/place target_activate * targetname,<random8>,target,<random7>
/place target_relay * targetname,<random7>,target,<random10>,spawnflags,128
/place target_credits * targetname,<random10>,count,<CR>
chyba coś musi dostać wykonawca

5. /place NPC_spawner 100 NPC_type,rancor,NPC_target,<random11>,health,2000,count,-1
/place trigger_multiple 0 spawnflags,384,targetname,<random12>,target,<random13> - mins i maxs zrób se sam
/place target_activate * targetname,<random11>,target,<random12>
/place target_credits * targetname,<random13>,count,<CR>
/place target_random * targetname,<random13>,target,<random14>
/place target_teleporter 20 targetname,<random14> - postaw tego kilka, żeby ludzie się nie zabijali na sobie
Co do powyższego nie jestem pewien czy będzie działać.

6. nie raczej

7. raczej nie

8. to już wyższa szkoła jazdy - custom NPC

9. /place misc_model_breakable 0 model,<model>,target,<random14>,targetname,<random15>,spawnflags,8193,count,500,message,<msg>
/place target_deactivate * targetname,<random14>,target,<random15>
/place lmd_door 0 model,<model>,targetname,<random14>,wait,10,movement,0 0 100,spawnflags,4,dmg,100
/place NPC_spawner 20 NPC_type,<NPC>,NPC_target,<random16>,targetname,<random14>
/place trigger_multiple 0 spawnflags,384,targetname,<random17>,target,<random18>
/place target_activate * targetname,<random16>,target,<random17>
/place target_deactivate * targetname,<random14>,target,<random17>
/place target_random * targetname,<random18>,target,<random19>
/place target_teleporter 20 targetname,<random19> - narób tego z 5 żeby ludzie się nie zabijali
/place target_credits * targetname,<random18>,count,<CR>
/place target_activate * targetname,<random18>,target,<random15>
To też nie wiem czy będzie działać

10. /place lmd_door 0 model,<model>,movement,0 0 100,target,<random20>,spawnflags,68
/place target_print * targetname,<random20>,spawnflags,4,message,<msg>

11. po prostu dodaj klucz modelscale

12. tak ale ja nie wiem jak Jezyk


Post został pochwalony 3 razy

Ostatnio zmieniony przez Perf dnia Pon 16:30, 09 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 23:51, 08 Mar 2009    Temat postu:

Perfik jak zwykle nie zawodny Wesoly a co do 11. nie da sie próbowałem Wesoly (ale może to przez to że to inna wersia U Wesoly )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:52, 09 Mar 2009    Temat postu:

Modelscale mozna dodac w wersjach od 2.0......
A codo cr na poczatku gry to w cfg sie to ustawia znajdz taka linijke cos tam bedzie chyba startcracc czy jakos tak...


PS. ZAL MI ZE O WSZYSTKO ZACZOL PYTAC CO MU WCZORAJ NA SERVIE POKAZALEM T.T


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez paweli1 dnia Pon 12:52, 09 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pon 16:28, 09 Mar 2009    Temat postu:

General napisał:
Perfik jak zwykle nie zawodny Wesoly

Dowodem na to mogłoby być conajmniej 8 pochwał xD
(dla każdego punktu )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:49, 09 Mar 2009    Temat postu:

Wiesz... najgorsze jest to ze pytal o wiekoszosc co mu juz wytlumaczylem zamiast spamowac na forum mogl sie poprostu mnie zapytac...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 19:53, 09 Mar 2009    Temat postu:

Jak ty na gg nie odpisujesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:09, 10 Mar 2009    Temat postu:

Bo cie zablokowalem i usunolem lmao!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 14:38, 10 Mar 2009    Temat postu:

ale odblokowales Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kelox
Cieniutki Player



Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:21, 10 Lip 2009    Temat postu:

Co do 2 to nie działa..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:53, 11 Lip 2009    Temat postu:

Bo sie nie uzywa trigger_always tylko trigger_once na spawnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin