Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Textury Pomocy

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kelox
Cieniutki Player



Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:41, 06 Sie 2009    Temat postu: Textury Pomocy

Po ok. 2 tygodni zabawy w lugormodzie jestem przekonany że umiem prawie wszystko co jest opisane na forum, jednak ciągle nie moge załapać Textur za CHU** mi sie nie zmieniają, próbowałem na wiele sposobów, gdyby ktoś dał mi kilka przykładów (Gotowców) to może bym zrozumiał .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Czw 19:43, 06 Sie 2009    Temat postu:

A co żeś zrobił żeby zamienić teksturki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kelox
Cieniutki Player



Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:01, 06 Sie 2009    Temat postu:

Może byś najpierw napisał, szukałem na forum za pomocą "Szukaj" i znalazłem pare tematów i w każdym jest napisane że inaczej sie textury zmienia i na różne sposoby próbowałem i nic.

PS. Może przy okazji byście mogli dać link do tego programu do sprawdzania textur? bo mi sie nie chce ciągle szukac ich w plikach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 22:33, 06 Sie 2009    Temat postu:

program dod sprawdzania textur? polecam winrara

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pią 9:58, 07 Sie 2009    Temat postu:

Program do sprawdzania tekstur to program do robienia map. Nie znajdziesz innego (CHYBA) ale GTKRadiant to najłatwiejsza alternatywa. Jedynym problemem jest dekompilacja map.

1. Musisz najpierw wypakować mape z assets
2. Wsadź ją do katalogu maps
3. Teraz odpal Wiersz polecenia (Windows+R i wpisz CMD)
4. Teraz przejdź do katalogu w którym zainstalowałeś Radianta.
5. Wpisz coś takiego:
Kod:
q3map2.exe -convert -format map -game ja <katalog>

Tylko czasem nie wpisz "<katalog>", masz tam wpisać np. D:\Gry\JKA\GameData\base\maps\mojamapka.bsp
6. Mapka powinna się zdekompilować w poniżej 10 sekund.
7. Potem uruchom Radianta i otwórz plik *_converted.map (* to nazwa mapy np t2_trip)
8. Czekaj aż mapka się załaduje. Może się wydawać, że Radiant się zawiesił ale to normalne.
9. Teraz poszukaj tekstury którą chcesz zmienić. Najlepiej sprawdzić jaka tekstura jest na ścianie. Kliknij na teksture środkowym przyciskiem myszki. A jak nie masz, to SHIFT+CTRL+lewy przycisk myszki 2 razy.
10. W dolnym okienku (tam gdzie są wszystkie tekstury) powinna się zaznaczyć poszukiwana tekstura. Kliknij ją, a na dolnym pasku powinieneś zobaczyć katalog do niej.

Proste? Chyba nie... No ale jak to już opanujesz to prostszej metody nie znajdziesz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 11:58, 07 Sie 2009    Temat postu:

mowilem ze moja jest najlatwiejsza omfg problem wszystko odpalac po kolei notatnikiem/word padem i wylapywac je?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pią 14:21, 07 Sie 2009    Temat postu:

Tylko że zajmie ci to pół godziny a jak już zdekompilujesz mapke to wszystko idzie bardzo łatwo. Poza tym on miał dość szukania w plikach Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kelox
Cieniutki Player



Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:33, 07 Sie 2009    Temat postu:

Dobra dobra... dzięki ale co z texturkami? dajcie komende z przykładem... np. na catw_b (Krate).

@edit

Dobra już nie ważne kolega mi wytłumaczył, ale zapomniałem się go zapytać jak się wstawia shadersy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kelox dnia Pią 17:18, 07 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin