Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Textury
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sarimas
Słaby Player



Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:11, 27 Cze 2009    Temat postu:

Special napisał:
Po remapie poprostu lightmap jest resetowany dla tekstury. Funkcja remap nie miała pierwotnie służyć do zmieniania tekstur z lightmapem tylko do zmiany tekstur bez lightmapa jak np. światła na drzwiach itp. jak ktoś nie wie to nie robo ani lugor zrobił remaping tylko to fabrycznie już było od ravensoftu. Robo tylko zrobił własne entity które używa innego entity do reteksturowania Wesoly


Jak powiedział Special. Niektóre textury nie mają tzw. "Lightmapa" czyli najzwyczajniej oświetlenia. I to jest spowodowane lenistwem mapperów Raven'u, tak samo z 2 stronnymi texturami. Dziwne że niektóre są podwójne a niektóre nie ? Ale wróćmy do tematu. Ni ch*** nie zobaczysz takiej textury, nawet z światłem od razu lmd_light wciąż niedziała w 100% więc zrób tak : połóż tą texture, daj na nią białe światło, zapisz mape i zrestartuj mape. Jak WCIĄŻ nie będziesz mógł zobaczyć textury to oznacza że jej niezobaczysz.
Walnij to światło : /place lmd_light 100 color,255 255 255 ,light,5000,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Wto 0:59, 30 Cze 2009    Temat postu:

może nie aż tak wysoko wystarczy 50 a nie 100 flagi wysokości.

To nie jest spowodowane lenistwem niektóre tekstury poprostu nie mają wcale lightmapu i tak miało być. a nie które podwójne bo potrzeba było inne pojedyńcze bo z drugiej strony tekstury nikt nie bedzie zaglądał (normalnie nie wyjdziesz poza mape np. t2_trip i zobaczysz że tekstura jest jednostronna)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Wto 21:08, 30 Cze 2009    Temat postu:

Special napisał:
może nie aż tak wysoko wystarczy 50 a nie 100 flagi wysokości.

To nie jest spowodowane lenistwem niektóre tekstury poprostu nie mają wcale lightmapu i tak miało być. a nie które podwójne bo potrzeba było inne pojedyńcze bo z drugiej strony tekstury nikt nie bedzie zaglądał (normalnie nie wyjdziesz poza mape np. t2_trip i zobaczysz że tekstura jest jednostronna)


Panowie od Ravenu nie robili wszystkich tekstur dwustronnych, ponieważ nikt im nie powiedział, że robo chce sobie zrobić lugormoda i że będzie się zaglądało w każde miejsce na każdej mapie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Śro 2:12, 01 Lip 2009    Temat postu:

Raczej robili to do optymalizacji, gra by wyświetlałaby tą teksture ale gracz nie widziałby jej, no wiecie o co chodzi tak samo jak CLIP w radiancie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin