![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sarimas
Słaby Player
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:11, 27 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Special napisał: | Po remapie poprostu lightmap jest resetowany dla tekstury. Funkcja remap nie miała pierwotnie służyć do zmieniania tekstur z lightmapem tylko do zmiany tekstur bez lightmapa jak np. światła na drzwiach itp. jak ktoś nie wie to nie robo ani lugor zrobił remaping tylko to fabrycznie już było od ravensoftu. Robo tylko zrobił własne entity które używa innego entity do reteksturowania ![Wesoly](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_smile.gif) |
Jak powiedział Special. Niektóre textury nie mają tzw. "Lightmapa" czyli najzwyczajniej oświetlenia. I to jest spowodowane lenistwem mapperów Raven'u, tak samo z 2 stronnymi texturami. Dziwne że niektóre są podwójne a niektóre nie ? Ale wróćmy do tematu. Ni ch*** nie zobaczysz takiej textury, nawet z światłem od razu lmd_light wciąż niedziała w 100% więc zrób tak : połóż tą texture, daj na nią białe światło, zapisz mape i zrestartuj mape. Jak WCIĄŻ nie będziesz mógł zobaczyć textury to oznacza że jej niezobaczysz.
Walnij to światło : /place lmd_light 100 color,255 255 255 ,light,5000,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Wto 0:59, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
może nie aż tak wysoko wystarczy 50 a nie 100 flagi wysokości.
To nie jest spowodowane lenistwem niektóre tekstury poprostu nie mają wcale lightmapu i tak miało być. a nie które podwójne bo potrzeba było inne pojedyńcze bo z drugiej strony tekstury nikt nie bedzie zaglądał (normalnie nie wyjdziesz poza mape np. t2_trip i zobaczysz że tekstura jest jednostronna)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 21:08, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Special napisał: | może nie aż tak wysoko wystarczy 50 a nie 100 flagi wysokości.
To nie jest spowodowane lenistwem niektóre tekstury poprostu nie mają wcale lightmapu i tak miało być. a nie które podwójne bo potrzeba było inne pojedyńcze bo z drugiej strony tekstury nikt nie bedzie zaglądał (normalnie nie wyjdziesz poza mape np. t2_trip i zobaczysz że tekstura jest jednostronna) |
Panowie od Ravenu nie robili wszystkich tekstur dwustronnych, ponieważ nikt im nie powiedział, że robo chce sobie zrobić lugormoda i że będzie się zaglądało w każde miejsce na każdej mapie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Śro 2:12, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Raczej robili to do optymalizacji, gra by wyświetlałaby tą teksture ale gracz nie widziałby jej, no wiecie o co chodzi tak samo jak CLIP w radiancie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|