Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Strefy

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:00, 25 Mar 2008    Temat postu: Strefy

Nie raz widzialem na serverach ze w danym miejscu nie mozna wlaczyc miecza albo jak sie wlaczy to od razu ginie sie jak to sie robi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Wto 14:24, 25 Mar 2008    Temat postu:

Wiem jak zrobić żeby nie można było wyciągnąć miecza:
/place t2_antilame 0 maxs,X Y Z,mins,-X -Y Z
Nie wiem czy to jest dostępne w U#.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:33, 25 Mar 2008    Temat postu:

jest ale z kad mam wiedziec jakie sa mins i max?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Wto 17:21, 25 Mar 2008    Temat postu:

w 2 przeciwnych narożnikach używasz /where i jakoś to sobie obliczasz odległość najlepiej tak::
Kod:
2000 1000 0 (20 0 10)

Kod:
0 0 0 (20 0 10)

Jeśli masz takie np. koordynaty, to dzielisz 2000 przez 2 i 1000 przez 2.
Potem stawiasz entity w środku pokoju z maxs,1000 500 Z i mins,-1000 -500 0 a Z to może być na przykład 200.

Oczywiście wszystkie liczby które podałem zależą od twoich koordynatów pokoju.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Perf dnia Wto 17:25, 25 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HrabiaDrako
B. Dobry Player



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:27, 12 Kwi 2009    Temat postu:

to chyba nie na U# niedziała

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:37, 12 Kwi 2009    Temat postu:

emmm przecież to jest sposób do obliczania mins i maxs......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Nie 11:52, 12 Kwi 2009    Temat postu:

W U# zamiast t2_antilame jest lmd_restrict (bodajże z jakimś spawnflagsem)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KURA dnia Wto 17:17, 14 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HrabiaDrako
B. Dobry Player



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:04, 12 Kwi 2009    Temat postu:

paweli1 napisał:
emmm przecież to jest sposób do obliczania mins i maxs......
wiem!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 15:05, 12 Kwi 2009    Temat postu:

HrabiaDrako napisał:
to chyba nie na U# niedziała


nie ma to jak spójna wypowiedź. Antilame zarzuca protectem na wszystkich, nie wiem jak rozwiazac kwestie smierci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Pon 0:35, 13 Kwi 2009    Temat postu:

turret?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adanos
Master



Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 9:03, 13 Kwi 2009    Temat postu:

Racja xd zapomnialem o tym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin