![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dito
Cieniutki Player
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 11:26, 15 Lut 2010 Temat postu: Pytania początkującego. |
|
|
Mam kilka pytań:
1.Jak zrobić teleport że jak się do guzika podejdzie to się wyświetla jakiś napis? Trzeba message dodać? Jak tak to przed spawnflags czy przed?
2.Jak się muzyke na guzik dawało bo miałem to gdzieś na kompie a nie mam?
3.Jak mam jakiś model np. /place misc_model_breakable 0 model,/models/players/marka_ragnos/model.glm,spawnflags,1,
to jak zrobić że się jakiś napis pokaże jak się na niego naciśnie?
4.Jak zmieniać tekstury? Tylko nie za pomocą building ulitititylityity tylko za pomocą komend.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:37, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
1. Przy guziku dodaj /place trigger_multiple 0 maxs,30 30 50,mins,-30 -30 0,target,message
i podłacz do tego printa /place target_print * targetname,message,spawnflags,4,message,Treść
Nie ma znaczenia gdzie dasz jaki klucz.
2. Musisz użyć target_speakera, poszukaj w którymś guide jakie ma klucze itp.
3.Daj spawnflags,255,message,Treść
4. /place lmd_remap * old,(Stara tekstura),new,(nowa tekstura)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dito
Cieniutki Player
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 11:46, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
thx popróbuję ale w tym trigger i print tzn gdzie ja mam to dac? że mam ten guzik i mam na niego celować i tego triggera dodać? a print to gdzie go dac ?
edit: aha i jeszcze jedno jak mam sprawdzić na jaka teksture.. celuje? tzn czy jest jakas komenda na to i czy jest jakas stronka gdzie są zdjecia tych tekstur?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dito dnia Wto 11:48, 16 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:44, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Jak w przykładzie masz trigger_multiple 0 to to 0 oznacza wysokosc od ziemi gdzie celujesz czyli stawiaj przed guzikiem a jak jest * to ent bedzie w pozycji 0 0 0 mapy. Jak zrobisz /gotopoint 0 0 0 i wpiszesz /nearby to zobaczysz ze wszystkie entity beda tam. W następnej wersji bedzie ze enty logiczne beda tez wykrywane przez nearby.
Musisz znac nazwy tekstur. Najlpiej sciagnij sobie building utility i wtedy celujac np. w sciane wpisujesz !shader i ci wyskoczy nazwa tekstury.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|