Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytania początkującego.

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dito
Cieniutki Player



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 11:26, 15 Lut 2010    Temat postu: Pytania początkującego.

Mam kilka pytań:
1.Jak zrobić teleport że jak się do guzika podejdzie to się wyświetla jakiś napis? Trzeba message dodać? Jak tak to przed spawnflags czy przed?
2.Jak się muzyke na guzik dawało bo miałem to gdzieś na kompie a nie mam?
3.Jak mam jakiś model np. /place misc_model_breakable 0 model,/models/players/marka_ragnos/model.glm,spawnflags,1,

to jak zrobić że się jakiś napis pokaże jak się na niego naciśnie?
4.Jak zmieniać tekstury? Tylko nie za pomocą building ulitititylityity tylko za pomocą komend.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:37, 15 Lut 2010    Temat postu:

1. Przy guziku dodaj /place trigger_multiple 0 maxs,30 30 50,mins,-30 -30 0,target,message
i podłacz do tego printa /place target_print * targetname,message,spawnflags,4,message,Treść

Nie ma znaczenia gdzie dasz jaki klucz.

2. Musisz użyć target_speakera, poszukaj w którymś guide jakie ma klucze itp.
3.Daj spawnflags,255,message,Treść
4. /place lmd_remap * old,(Stara tekstura),new,(nowa tekstura)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dito
Cieniutki Player



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 11:46, 16 Lut 2010    Temat postu:

thx popróbuję ale w tym trigger i print tzn gdzie ja mam to dac? że mam ten guzik i mam na niego celować i tego triggera dodać? a print to gdzie go dac ? Jezyk

edit: aha i jeszcze jedno jak mam sprawdzić na jaka teksture.. celuje? tzn czy jest jakas komenda na to i czy jest jakas stronka gdzie są zdjecia tych tekstur?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dito dnia Wto 11:48, 16 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:44, 16 Lut 2010    Temat postu:

Jak w przykładzie masz trigger_multiple 0 to to 0 oznacza wysokosc od ziemi gdzie celujesz czyli stawiaj przed guzikiem a jak jest * to ent bedzie w pozycji 0 0 0 mapy. Jak zrobisz /gotopoint 0 0 0 i wpiszesz /nearby to zobaczysz ze wszystkie entity beda tam. W następnej wersji bedzie ze enty logiczne beda tez wykrywane przez nearby.
Musisz znac nazwy tekstur. Najlpiej sciagnij sobie building utility i wtedy celujac np. w sciane wpisujesz !shader i ci wyskoczy nazwa tekstury.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin