Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Polaczenie mapek
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Moc
Słaby Player



Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Nie 10:02, 06 Kwi 2008    Temat postu: Polaczenie mapek

Jak polaczyc ze soba dwie mapki w lugormodzie U#

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Geno2.0
Założyciel



Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:19, 07 Kwi 2008    Temat postu: Re: Polaczenie mapek

RoboPhread napisał:
place misc_bsp 0 bspmodel,t1_inter,


Łap cmd. Poprostu naceluj tam gdzie chcesz dać mapę i wklep tą komendę. [tu podana jest gotowa mapa t1_inter, ale w jej miejsce możesz wkleić każdą inną małą mapę, nawet mp/ffa1:D]
Nigdy nie używaj tej komendy na t2_trip, chyba, że lubisz gdy twój serwer łapie crashe.
jeśli pomogłem pochwal mój post.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
methos23
Przeciętniak



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:17, 07 Kwi 2008    Temat postu:

a na T2 jak jest?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Wto 15:13, 08 Kwi 2008    Temat postu:

To samo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Moc
Słaby Player



Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Śro 19:13, 09 Kwi 2008    Temat postu:

no tak ale pojawiaja sie tylko ludziki a nie plansza czemu????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Czw 20:55, 10 Kwi 2008    Temat postu:

podaj jaką cmd użyłeś i na jakiej mapce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Nie 16:14, 13 Kwi 2008    Temat postu:

Specu u mnie się dzieje tak samo jak u "Moc". Oto cmd:

/place misc_bsp 0 bspmodel,academy5,

na mapie mp/ffa3

Odleciałem na noclipie od mapy postawiłem i nic. Próbowałem także postawić na miejscu obecnej mapy i nic. Potem na miejscu obecnej mapy postawiłem dałem nudge 0 0 -10000 I NIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!

C O J E S T ???!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur
Dobry Player



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:29, 13 Kwi 2008    Temat postu:

u mnie sie stawia tylko nie widac nic (przezroczyste sciany) i gosci widac tylko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Revan
Administrator



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:01, 13 Kwi 2008    Temat postu:

trzeba zapisać mapę do default i wpisać newmap <nazwa> , no zawsze jest ryzyko że crash sie zrobi ale tak to z tym entem działa

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Revan dnia Nie 21:03, 13 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Wto 9:02, 15 Kwi 2008    Temat postu:

JEST!!!! LUDZIE TO DZIAŁA!!! Racja. trzeba postawić mapke, potem dac jej nudge cos kolo 0 0 -10000 potem save do default, /newmap <nazwa> a potem /gotopoint <kordy>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 21:18, 25 Kwi 2008    Temat postu:

/gotopoint <kordy> ?? Pliss powieccie o co chodzi z ty,m kodry xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 21:29, 25 Kwi 2008    Temat postu:

siemka chce dodac do mapki ffa3 t1_inter a więc daje se noclipa wylatuje poza mape i daje komęde place misc_bsp 0 bspmodel,t1_inter, następnie wpisuje komęde nudge 0 0 -10000 potem wpisuje /rcon saveit [nazwa Wesoly] i potem nie wiem co dalej mam dac /new map mp/ffa3 czy /newmap t1_inter ???? prosze o odp z góry THX

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 21:30, 25 Kwi 2008    Temat postu:

ach i co zrobic jeszcze po tym /newap .... bo tego /gotopoint tez niekapuje xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Pon 18:23, 28 Kwi 2008    Temat postu:

/newmap <mapa>
musisz mape zrestartować bo dopiero wtedy zadziała

a kordy to kordy mapy nie musisz tego wpisywać tylko znajdź se dobre miejsce do postawienia mapki i nudguj ją np. t1_inter


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sudiah
Super Player



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 13:19, 29 Maj 2008    Temat postu:

ej zrobilem 2 mape ale jak w niej jestem z kims to tego kogos nie widac -.- tylko go widze na sensie co zrobic ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin