Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Następne pytanie.

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thunder
Start



Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 16:02, 22 Mar 2008    Temat postu: Następne pytanie.

Witam wszystkich. Mam pytanie co do wgrywania zbudowanej mapy na serverze. Załóżmy, że zrobiłem już mapę w lugormodzie (np U#). Wpisuję /rcon saveit nazwamapy . Gdy chcę ją załadować wpisuję /rconloadit nazwamapy. Ale czy idzie wgrać mapę zbudowaną w U# bez wgranego U# na server? Chodzi mi o to, czy sam lugor ma wbudowaną opcję wgrywania enitów, bez dodatkowego programu?

Druga sprawa, mam server na gamepadzie. Servery te są na linuxach. Lugor działa tam pięknie, bez żadnych przeciwskazań, ale U# i T2 nie działają wogóle! Special dał mi U# na linuxa, ale po wgraniu dalej nie działało, T2 na linuxa... Nie widziałem. Czy ktoś może mi wytłumaczyć jak postawić linuxowy server dedykowany na lugormodzie? Znam wiele serverów linuxowych na lugormodzie, które mają zbudowane swoje mapy, ale jak do chol**y wgrać mapę zbudowaną w U# jeśli samo U# nie działa???!?! Dodam, że mapkę budowałem na swoim servie... Proszę o pomoc!! ;(


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Sob 17:42, 22 Mar 2008    Temat postu:

Nie możesz wczytać mapy z U# na basejka.

A co do drugiego pytania, coś musiałeś zwalić. Powinno działać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thunder
Start



Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 21:41, 22 Mar 2008    Temat postu:

Możliwe... Ale co mam zrobić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Wto 0:53, 25 Mar 2008    Temat postu:

Powinno działać U# i T2 na linuxa w dziale "Lugormod" znajdziesz ściągawke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin