Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mały problem z wyścigiem

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ufo
Niezidentyfikowany Obiekt Latający



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:12, 23 Maj 2010    Temat postu: Mały problem z wyścigiem

Witam,

Problem dotyczy wyścigu na swoopach bazującego na checkpointach (trigger_multiple razem z playerflags), polega na tym że nie mogę zaliczyć checkpointa na swoopie w żaden sposób (jedynie z buta). Zrobiłem nawet dość duże bounding boxy ale nic to nie dało. Błędy z pewnością dotyczą właśnie owych checkpointów gdyż za przejście wyścigu z buta do końca daje nagrodę xd

Edit: wersja 2.3.2

Oto wszystkie entity związane z wyścigiem które wstawiłem:

Kod:

Button to get access to control race:


/place lmd_pwterminal 0 model,map_objects/factory/f_con2,target,race_get_access,target3,mojehaslo,message,Get Access To Race

/place lmd_flagplayer * flags,3,targetname,race_get_access

/place target_print * spawnflags,4,targetname,race_get_access,message,Access gained


Spawning swoops:


/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con2,spawnflags,193,target,race_swoop_spawn,playerflags,3

/place NPC_Vehicle 30 NPC_type,swoop_cin,count,-1,targetname,race_swoop_spawn


Starting race:


/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con2,spawnflags,193,target,race_start,playerflags,3

/place target_print * targetname,race_start,message,GET READY !!!

/place target_delay * wait,2,target,race_start_3,targetname,race_start

/place target_print * targetname,race_start_3,message,3

/place target_delay * wait,3,target,race_start_2,targetname,race_start

/place target_print * targetname,race_start_2,message,2

/place target_delay * wait,4,target,race_start_1,targetname,race_start

/place target_print * targetname,race_start_1,message,1

/place target_delay * wait,5,target,race_start_go,targetname,race_start

/place target_print * targetname,race_start_go,message,GO !!!

/place lmd_door 0 model,map_objects/wedge/turbine,spawnflags,4,movement,0 0 200,targetname,race_start_go

/place target_activate * target,race_checkpoint_1,target2,race_checkpoint_2,target3,race_checkpoint_3,target4,race_checkpoint_4,target5,race_end,targetname,race_start_go


Checkpoints:

/place target_print * spawnflags,4,targetname,checkpoint,message,Checkpoint !

/place trigger_multiple 0 mins,-500 -500 -100,maxs,500 500 500,spawnflags,384,target,race_checkpoint_2_access,targetname,race_checkpoint_1

/place lmd_flagplayer * flags,6,targetname,race_checkpoint_2_access

/place trigger_multiple 0 mins,-500 -500 -100,maxs,500 500 500,spawnflags,384,target,race_checkpoint_3_access,targetname,race_checkpoint_2,playerflags,6

/place lmd_flagplayer * flags,7,targetname,race_checkpoint_3_access

/place trigger_multiple 0 mins,-500 -500 -100,maxs,500 500 500,spawnflags,384,target,race_checkpoint_4_access,targetname,race_checkpoint_3,playerflags,7

/place lmd_flagplayer * flags,8,targetname,race_checkpoint_4_access

/place trigger_multiple 0 mins,-500 -500 -100,maxs,500 500 500,spawnflags,384,target,race_checkpoint_end_access,targetname,race_checkpoint_4,playerflags,8

/place lmd_flagplayer * flags,9,targetname,race_checkpoint_end_access


Race end:


/place trigger_multiple 0 mins,-1000 -1000 -200,maxs,1000 1000 1000,spawnflags,384,target,race_winner,targetname,race_end,playerflags,9

/place target_deactivate * targetname,race_winner,target,race_end

/place target_credits * targetname,race_winner,count,10000

/place target_print * spawnflags,4,targetname,race_winner,message,You won the race !!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ufo dnia Nie 18:32, 23 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Nie 22:05, 23 Maj 2010    Temat postu:

Gracz na swoopie nie będzie klasyfikowany jako gracz, tylko jako NPC. Dlatego playerflags może nie działać.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ufo
Niezidentyfikowany Obiekt Latający



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:24, 23 Maj 2010    Temat postu:

Hmm ok... a jest na to jakaś rada? (tzn jakiś inny sposób na to żeby można było zaliczać checkpoint pod warunkiem zaliczenia poprzedniego)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pon 12:00, 24 Maj 2010    Temat postu:

Mógłbyś zrobić coś takiego, że następna część wyścigu jest fizycznie dostępna tylko po wjechaniu w checkpoint np. teleport do następnej części.
Inaczej chyba się nie da Jezyk ale nie wiem tego na pewno.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ufo
Niezidentyfikowany Obiekt Latający



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:37, 24 Maj 2010    Temat postu:

Chyba już coś wymyśliłem xd Dzięki wielkie anyway

Edit: Mam inny problem, otóż jeżeli zapier***** (mam na myśli ten dopalacz) swoopem przez trigger_multiple (już bez playerflags) to nie działa... Często też nie działa gdy przejeżdżam powoli z normalną prędkością. Bounding boxy zrobiłem na tyle duże że nie ma szans żeby mogły być ominięte. Normalne to czy jakiś bug?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ufo dnia Pon 22:00, 24 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin