Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

lmd_iobiect - uzywanie [u#]

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur
Dobry Player



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:13, 07 Lut 2010    Temat postu: lmd_iobiect - uzywanie [u#]

Chce zrobic przycisk: naciskam i dostaję keycarda którego moge uzyc cmd /inventory use costam, i chce zeby wtedy mnie teleportowalo w jakis tam target_teleport. Jakie cmd uzyc? Probowalem na rozne sposoby ale nie idzie, pisze ze obiekt nie moze byc uzywany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:08, 08 Lut 2010    Temat postu:

Poszukaj w kluczach lmd_iobject
Wydaje mi się że jest tam coś co pozwala graczowi na użycie go.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur
Dobry Player



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:32, 08 Lut 2010    Temat postu:

no mowie ze juz szukalem i nic nie wychodzilo. Proszę o PRZYKŁAD takiej komendy. Jesli masz kilka pomyslow podaj to posprawdzam. Naprawde juz szukalem tam i nie kapuje za bardzo...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pon 16:16, 08 Lut 2010    Temat postu:

Jasna cholera po co pisałem te entity guide?!?!?!?!?!?!?!?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur
Dobry Player



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:22, 11 Lut 2010    Temat postu:

bo potrzebne ale czasem slabo opisane i niezrozumiale. A wiesz jak to zrobic? ;>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:48, 12 Lut 2010    Temat postu:

Wiesz... podłącz po prostu target_teleporter do keycarda i to wszystko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin