Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kula

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:43, 29 Maj 2010    Temat postu: Kula

Witam, czy ktos moglybym powiedziec jak zrobic taka kule, ktora swieci (czasem sa takie w barach) i kreci sie?
Jeszcze 2 pytanie:Jak zrobic ze jak postac na cos wejdzie bedzie robila jakis anim?
3.Mam problem z domkiem.Robie przycisk na wykupywanie wszystko ok wykupuje tylko LMD_DOOR otwieraja sie nawet jak nie wykupilem domku a do lmd_rentterminal dodalem target z lmd_door i powinno dzialac a nie dziala
4.Jaki jest model na drzewko w doniczce, takie jakie bylo na t2_Dpred w biurze.
Pozdrawiam,
Fastic


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fastic dnia Sob 8:46, 29 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Sob 13:21, 29 Maj 2010    Temat postu:

Kula - zrób tak:
/place lmd_mover 0 model,map_objects/mp/sphere,ontype,2,onaduration,{tu sobie okreslisz szybkosc, im mniejsze tym szybsze, chodzi o czas ukonczenia obrotu w ms},onadelta,X Y Z - to kierunek obrotu jest
Co do światła, to postaw lmd_light

2. Nie da się chyba w U#, ale nie jestem pewny
3. Target z lmd_door? A nie targetname?
4. map_objects/nar_shaddar/plant chyba


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:09, 29 Maj 2010    Temat postu:

2.A jak da sie w T2?
3.Ot mi chodzilo ze daje /place lmd_rentterminal 0 blablbalblbalalablaablb,target,opendoor01, i drzwi /place lmd_door 0 blablabla,targetname,opendoor01, bo gdybym dal lmd_door z targetem to moglbym podlaczyc di tego np. NPC_spawner lub LMD_DROP co by sie spawnowalo/pojawialo po otwarciu drzwi
Dziekuje za 1 i 4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:23, 29 Maj 2010    Temat postu:

W T2 stosowało się skrypt którego w U# nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:41, 30 Maj 2010    Temat postu:

A jak zrobic takie cos ze np. jest piorun i jak w niego wjedziesz to sie teleportuje probowalem z trigger_teleport i nie udalo mi sie \

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Nie 19:55, 30 Maj 2010    Temat postu:

To zrób trigger_multiple do którego będzie podłączony target_teleporter.
A piorun to fx_runner.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:10, 02 Cze 2010    Temat postu:

A jaki jest ten .efx bo odinstalowalem sobie program do sprawdzania :S

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Śro 18:05, 02 Cze 2010    Temat postu:

Próbuj xD
/dir effects


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin