![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:43, 29 Maj 2010 Temat postu: Kula |
|
|
Witam, czy ktos moglybym powiedziec jak zrobic taka kule, ktora swieci (czasem sa takie w barach) i kreci sie?
Jeszcze 2 pytanie:Jak zrobic ze jak postac na cos wejdzie bedzie robila jakis anim?
3.Mam problem z domkiem.Robie przycisk na wykupywanie wszystko ok wykupuje tylko LMD_DOOR otwieraja sie nawet jak nie wykupilem domku a do lmd_rentterminal dodalem target z lmd_door i powinno dzialac a nie dziala
4.Jaki jest model na drzewko w doniczce, takie jakie bylo na t2_Dpred w biurze.
Pozdrawiam,
Fastic
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fastic dnia Sob 8:46, 29 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Sob 13:21, 29 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Kula - zrób tak:
/place lmd_mover 0 model,map_objects/mp/sphere,ontype,2,onaduration,{tu sobie okreslisz szybkosc, im mniejsze tym szybsze, chodzi o czas ukonczenia obrotu w ms},onadelta,X Y Z - to kierunek obrotu jest
Co do światła, to postaw lmd_light
2. Nie da się chyba w U#, ale nie jestem pewny
3. Target z lmd_door? A nie targetname?
4. map_objects/nar_shaddar/plant chyba
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:09, 29 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
2.A jak da sie w T2?
3.Ot mi chodzilo ze daje /place lmd_rentterminal 0 blablbalblbalalablaablb,target,opendoor01, i drzwi /place lmd_door 0 blablabla,targetname,opendoor01, bo gdybym dal lmd_door z targetem to moglbym podlaczyc di tego np. NPC_spawner lub LMD_DROP co by sie spawnowalo/pojawialo po otwarciu drzwi
Dziekuje za 1 i 4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:23, 29 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
W T2 stosowało się skrypt którego w U# nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:41, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A jak zrobic takie cos ze np. jest piorun i jak w niego wjedziesz to sie teleportuje probowalem z trigger_teleport i nie udalo mi sie \
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Nie 19:55, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
To zrób trigger_multiple do którego będzie podłączony target_teleporter.
A piorun to fx_runner.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fastic
Administrator
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:10, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A jaki jest ten .efx bo odinstalowalem sobie program do sprawdzania :S
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|