Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak zrobić? (remap podłogi i ścian, terminal pojazdów)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:20, 19 Maj 2010    Temat postu:

Bank (przyklad Hackiego)
-Terminal Hackowania -
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_gen,spawnflags,97,angle,90

- Field Hack (postaw przed terminalem) -
/place trigger_multiple 0 maxs,25 25 50,mins,-25 -25 0,spawnflags,4,usetime,7500,target,bank_relay,

- Relay -
/place target_relay 0 targetname,bank_relay,target,bank_1,target2,bank_2,target3,bank_3,target4,bank_4,target5,bank_5,target6,bank_6

Teraz delaye

- Pierwsze Delay -
/place target_delay 0 targetname,bank_1,wait,-1,target,bankc_1,

- 2 delay -
/place target_delay 0 targetname,bank_2,wait,-1,target,bankc_2,

- 3 Delay -
/place target_delay 0 targetname,bank_3,wait,-1,target,bankc_3,

- 4 Delay -
/place target_delay 0 targetname,bank_4,wait,-1,target,bankc_4,

- 5 Delay-
/place target_delay 0 targetname,bank_5,wait,-1,target,bankc_5,

- 6 delay -
/place target_delay 0 targetname,bank_6,wait,-1,target,bankc_6,

- Kredyty (pieniadze) -
/place target_credits 0 targetname,bankc_1,count,100

/place target_credits 0 targetname,bankc_2,count,1000

/place target_credits 0 targetname,bankc_3,count,10000

/place target_credits 0 targetname,bankc_4,count,100000

/place target_credits 0 targetname,bankc_5,count,1000000

/place target_credits 0 targetname,bankc_6,count,1000000

- Target_print (Informacja - bank zostal shackowany itp.) -
/place target_print 0 targetname,bank_relay,spawnflags,16,message,^3Bank Zostal Shakowany.\n

/place target_print 0 targetname,bank_relay,spawnflags,20,message,^3Chron bank zeby dostac ^1kredyty.\n

/place target_print 0 targetname,bankc_6,spawnflags,20,message,^3Wszystkie kredyty zostaly shakowane. ^3Zre-hakuj bank zeby zaczal dawac ^1kredyty.\n


Banki najlepiej dawac w miejscach trudno dostepnych np. w FFA Arena\
Pozdrawiam,
Fastic


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darks
Cieniutki Player



Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:32, 19 Maj 2010    Temat postu:

A jak zrobić stash zone?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:34, 19 Maj 2010    Temat postu:

Perfecto napisał:
- lmd_stashspawnpoint
Ludzie! Najdłuższy chyba entity w całym lmd. Troche jest z tym roboty, więc róbcie to w cfg, bo i tak wam się to nie zmieści w konsoli. Potrzebny będzie na pewno kalkulator do spawnflagsów xD
Punkt w którym stash się spawnuje. Może być użyty aby manualnie spawnować stasha. Nowy stash się w tym miejscu nie zespawnuje, jeżeli stary nie zostanie podniesiony.

Klucze:
zone - do której areny się podłączyć
zoneexittime - czas do usunięcia stasha po wyjściu z areny, działa tylko gdy specyficzny spawnflag jest ustawiony. Domyślnie 4 sekundy
zoneexitmessage - jeśli gracz wyjdzie z areny, to ta wiadomość zostanie wyświetlona wraz z licznikiem do usunięcia. Domyślnie: "You have left the stash zone."
profession - określona profesja może podnieść stasha
minlevel - minimalny poziom do podniesienia stasha
maxlevel - maksymalny poziom do podniesienia stasha
playerflags - tylko gracze z określonymi flagami mogą podnieść stasha
minstashes - gracz nie może podnieść tego stasha jeśli nie podniósł tyle stashów
maxstashes - gracz nie może podnieść tego stasha jeśli podniosł więcej niż tyle stashów
name - nazwa stasha, domyślnie "money stash"
count - ile stashów może się spawnować naraz w tym spawnie
basedeposittime - ile czasu w ms trzeba aby zdeponować tego stasha
basedepositrandom - losowy czas dodany do podstawowego przy podniesieniu aby zdeponować tego stasha
credits - ile kredytów ma ten stash
creditsrandom - o ile więcej kredytów ten stash może mieć
sound - dźwięk przy podniesieniu
creditshift - ile kredytów ma się dodawać/odejmować wraz z upływem czasu (jedna sekunda). Jeśli 0, stash się zresetuje
creditshiftrandom - no jak myślicie? losowy czas dodany do podstawowego przy podniesieniu do zmiany kredytów w stashu
creditshifttime - ile czasu ma trwać zmiana ilości kredytów
creditdelaytime - ile sekund zanim zmiana ilości kredytów się zacznie
spawntime - czas między spawnem stasha
spawnrandom - losowy czas dodany do podstawowego do spawnowania stasha
stashtime - za ile czasu po podniesieniu ma zniknąć w sekundach
stashtimerandom - losowy czas dodany do podstawowego do zniknięcia stasha
spawnmessage - jaką wiadomość ma wyświetlić przy spawnie
pickupmessage - jaką wiadomość ma wyświetlić przy podniesieniu
dropmessage - jaką wiadomość ma wyświetlić przy upuszczeniu
startdepomessage - jaką wiadomość ma wyświetlić przy deponowaniu
depositmessage - jaką wiadomość ma wyświetlić przy zdeponowaniu
resetmessage - jaką wiadomość ma wyświetlić przy zresetowaniu stasha
color - jaki kolor ma emitować przed podniesieniem
light - moc światła przed podniesieniem
pickupcolor - jaki kolor ma emitować po podniesieniu
pickuplight - moc światła po podniesieniu
model - jakiego modelu ma używać
spawntarget - co ma użyć przy spawnie
pickuptarget - co ma użyć przy podniesieniu
droptarget - co ma użyć przy upuszczeniu
startdepotarget - co ma użyć przy deponowaniu
deposittarget - co ma użyć przy zdeponowaniu

Spawnflagi:
1 - wiadomość spawnowania stasha jest globalna, nie tylko dla tych co są w arenie
2 - wiadomość spawnowania stasha będzie w konsoli i na ekranie
4 - wiadomość podniesienia stasha jest globalna, nie tylko dla tych co są w arenie
8 - wiadomość podniesienia stasha będzie w konsoli i na ekranie
16 - wiadomość upuszczenia stasha jest globalna
32 - wiadomość upuszczenia stasha będzie w konsoli i na ekranie
64 - wiadomość deponowania stasha jest globalna
128 - wiadomość deponowania stasha będzie w konsoli i na ekranie
256 - wiadomość zdeponowania stasha jest globalna
512 - wiadomość zdeponowania stasha będzie w konsoli i na ekranie
1024 - wiadomość zresetowania stasha jest globalna
2048 - wiadomość zresetowania stasha będzie w konsoli i na ekranie
4096 - pokazuj ilość kredytów w stashu na wszystkich wiadomościach
8192 - stash może się spawnąć mimo to że został już zespawnowany przez inny spawn
16384 - na początku wyłączone, musi być aktywowane
32768 - zresetuj zmiane ilośći kredytów kiedy upuszczone (creditshift)
65536 - stashe w tej arenie będą respawnowały się w tym spawnie. Jeśli żaden spawn nie będzie miał tej flagi, stashe będą się usuwać zamiast resetować
131072 - usuń stash gdy będzie poza areną, użyj zoneexittime i zoneexitmessage


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fastic dnia Śro 17:38, 19 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darks
Cieniutki Player



Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:27, 19 Maj 2010    Temat postu:

Mało co z tego rozumiem, no ale dzięki.
A jak zrobić kryształek, który po trzymaniu prez 30sec. da ileś tam kasy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:31, 19 Maj 2010    Temat postu:

Nie wiem czego tam nie rozumiesz.
Z tym krysztalem to nie wiem ale jak cos wykombinujesz to pod krysztal podlacz target_credits.Moze cos to da.
Kod:
/place target_credits * count,<ilosc>,targetname,<nazwacelu>

I daj spowalniacz:
Kod:
target_delay


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fastic dnia Śro 20:34, 19 Maj 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darks
Cieniutki Player



Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:10, 19 Maj 2010    Temat postu:

Coś nie moge sobie poradzić z target_delay. Można jaśniej? Bo mam już kryształ który daje kase, ale nie spowalnia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Śro 22:26, 19 Maj 2010    Temat postu:

Niee, to musisz użyć trigger_multiple z spawnflags,4 i usetime,x*1000 gdzie x to czas w sekundach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:18, 20 Maj 2010    Temat postu:

Ja myslalem ze delay jest od spowalniacza...
Kod:
place target_delay 0 targetname,<nazwatargetu>,wait,<czas>,target,<cel>,

Noo tylko to musisz podlaczyc do multipla i do krysztalu...chyba xD
P.S. Jak zrobiles ten krysztal xD?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fastic dnia Czw 9:20, 20 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:45, 20 Maj 2010    Temat postu:

Delay to odliczanie do odpalenia kolejnego targetu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darks
Cieniutki Player



Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:00, 20 Maj 2010    Temat postu:

To jaka jest ta pełna komenda, na spowolnienie?

A co do banku, to odrazu daje mi kase z 6 rundy. Zamiast iść po kolei.

/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/mp/crystal_blue,spawnflags,97,target,<nazwa>

/place target_credits * targetname,<nazwa>,count,<kasa>

Coś takiego daje kase, ale potrzebny jeszcze spowalniacz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darks dnia Czw 16:52, 20 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:41, 20 Maj 2010    Temat postu:

No to używasz target_delay żeby ustalić po ilu sekundach ma odpalić inny target.
/place target_delay * targetname,nazwa,target,runda6,wait,300
(300 sekund = 5 minut)
/place target_credits * targetname,runda6,count,1000


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darks
Cieniutki Player



Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:58, 20 Maj 2010    Temat postu:

Ok z kryształkami sobie poradziłem.

/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/mp/crystal_blue,spawnflags,97


/place trigger_multiple 0 maxs,25 25 50,mins,-25 -25 0,spawnflags,4,usetime,<czas>,target,<nazwa>

/place target_credits 0 targetname,<nazwa>,count,<kasa>

A z tym bankiem nadal coś nie tak jest. Smutny

\\ Edit:

Mam jeszcze pytanie.

1) Jak zrobić lawe która będzie odejmować HP?

2)Jak zrobić quest/spawn, czyli:
-guzik który spawnuje np. 10 rebornów
-miejsce spawnu

Prosiłbym o pełne komendy. Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darks dnia Czw 18:18, 20 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fastic
Administrator



Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:31, 20 Maj 2010    Temat postu:

Ech ze spawnem to jest jakos tak:
Kod:
/rcon entitylist remove info_player_deathmatch

I tak gdzie chcesz postawic spawn:
Kod:
/playerspawnpoint

Lub
Kod:
/place info_player_deathmatch 11

A co do tych dziesieciu rebornow to zrob tak:
Przycisk:
Kod:
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con1,spawnflags,97,target,<cel>

Teraz Dla Rebornow
Kod:
/place NPC_spawner 30 NPC_type,reborn,count,-1,health,1000,NPC_target5,<targetnpctu5>,showhealth,1,targetname,<cel>,

I tak 10 razy...
----------------------

No i teraz pojawia sie problem :S podobno ma sie podlaczyc countera pod teleport i npc_target5
paweli1 napisał:
Musisz dodać target_counter pod npc_target5 spawnera i targetu teleportera.

/place target_counter * target,teleport,targetname,reborny,count,3,bouncecount,-1


P.S. Przy okazji pobierz sobie [link widoczny dla zalogowanych] , nie ma tam wszystkiego ale jest OK.Do U#.

Cuz jakby z counterem nie dzialalo to zrob po prostu tele na przycisk a nie "auto" po zabiciu rebornow.[/b]


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Fastic dnia Czw 18:42, 20 Maj 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:35, 20 Maj 2010    Temat postu:

Target_counter się używa by określić ilość odpalenia konkretnego targeta do odpalenia kolejnego.
Czyli określa się tego jak mamy quest z kilkoma npc, albo jakimiś keycardami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Darks
Cieniutki Player



Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:55, 20 Maj 2010    Temat postu:

No spoko, ten quest mi działa. A wiecie jak można zrobić tą lawe?
I może catw2_b któro samo jeździ automatycznie co chwile np. W góre i w dół? Konkretniej chce zrobić coś w stylu toru przeszkud, gdzie catw2_b będzie latać a gracze będą musieli przejść tor przeszkud, a na końcu będzie jakaś nagroda.

//Edit:

1)Catw2_b któro samo co chwile jeździ np. góra dół
2)Winda (catw2_b) która jedzie po wejściu na nią
3)Lawa która odbiera HP po wejściu do niej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Darks dnia Pią 15:57, 21 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin