Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jak zresetować mape?

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafael
Start



Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:01, 26 Wrz 2008    Temat postu: jak zresetować mape?

elo mam takie pytanko jak zresetować mapę zeby bylo tak jakbym w ogóle nie budowal?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pią 18:21, 26 Wrz 2008    Temat postu:

/rcon clearmap

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:47, 27 Wrz 2008    Temat postu:

albo poprostu od nowa mape wczytac lub inny load zrobic

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafael
Start



Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:03, 27 Wrz 2008    Temat postu:

ok dzieki macie pochwaly a mam jeszcze 3 pytanka Wesoly

jak sie powieksza np. sciane jak ja zrobie chodzi mi o catw2_b?
czy da sie zrobic teleporty miedzy mapkami bo na jednym servie jechalem taka kolejka a pozniej kliklem w teleporta i bylem na ffa1 a wczesniej bylem na academy6 bez zmieniania mapy Wesoly czy da sie takie cos zrobic? Wesoly
jest jakas scianka prosta czarna do admin rooma Wesoly

a tak w ogóle zapraszam na Polish Fun Server - Lugormod Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:52, 27 Wrz 2008    Temat postu:

1. Na koncu cmd dajesz ,modelscale,<od>
2.trzeba postawic misc_bsp co na niektorych mapach jest to niemozliwe proponuje zajzec w tematy o misc bsp
3. hm... wedlug mnie nie ma ale mozna zretexturowac catwa i go postawic


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
General
Władca postów



Dołączył: 02 Gru 2007
Posty: 598
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 23:22, 27 Wrz 2008    Temat postu:

2. Tylko że podstawowym model scale jest 1.0 pamiętaj o tym!
3.chyba CI chodzi o \place misc_model_breakable 0 model,map_objects/imperial/wall_pipes,spawnflags,1


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KURA
Master



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: xD

PostWysłany: Nie 15:43, 28 Wrz 2008    Temat postu:

Cytat:
czy da sie zrobic teleporty miedzy mapkami bo na jednym servie jechalem taka kolejka a pozniej kliklem w teleporta i bylem na ffa1 a wczesniej bylem na academy6 bez zmieniania mapy Smile czy da sie takie cos zrobic?

Więc lmd_rail - to jest model ktory jedzie gdzie chcesz... do tego trzeba dać path_corner - to jest trasa tego. Na koncu drogi zrobisz trigger_multiple pod target_teleporter, ktory cie przeteleportuje do miejsca gdzie dales misc.bsp - czyli tą mapkę np academy 5 .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Wto 11:13, 30 Wrz 2008    Temat postu:

Jak postawisz misc_bsp to teleport:
/place target_teleporter 20 angle,<k>,targetname,<target>
/\ To jest miejsce do którego player się teleportuje /\
/place misc_model_breakable 0 model,<model>,target,<target>,spawnflags,<spawnflags>
Przykładowe modele:
map_objects/factory/f_con1
map_objects/factory/f_con2
map_objects/desert/switch_locked
Spawnflagsy:
193 - zwykły przycisk
8192 - przycisk z dopłatą (płacisz aby użyć), należy dodać count,<kasa> aby określić ile zapłacić, dla bajeru message,<wiadomo>, będzie się pokazywać po zwykłym naciśnięciu
P.s. targety muszą być takie same


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafael
Start



Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:14, 30 Wrz 2008    Temat postu:

to już wiem

ale nie wiem czemu np. jak chce wczytać mape na U# lub dac /clearmap server mi crashuje ;f wie ktoś oco chodzi mam U# 1.0.9.6


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Wto 19:52, 30 Wrz 2008    Temat postu:

po pierwsze, /rcon clearmap
po drugie, nigdy nie wczytuj zanim nie wyczyścisz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Revan
Administrator



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:53, 30 Wrz 2008    Temat postu:

Perfecto napisał:
po pierwsze, /rcon clearmap
po drugie, nigdy nie wczytuj zanim nie wyczyścisz

Serw sam czyści mape przy loadit


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Śro 15:10, 01 Paź 2008    Temat postu:

A po co to 2 razy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Revan
Administrator



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:08, 01 Paź 2008    Temat postu:

A to mój błąd xD ,ale już skasowałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin