Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

jak wogole zalozyc Lugormoda? :P
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Baron
Cieniutki Player



Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:18, 05 Mar 2008    Temat postu:

JAmp: v1.0.1.0 win-x86 Oct 24 2003
----- FS_Startup -----
Current search path:
E:\STAR WARS\GameData\lugormod\Lugormod.pk3 (30 files)
E:\STAR WARS\GameData/lugormod
E:\STAR WARS\GameData\base\the_academy_v2.pk3 (216 files)
E:\STAR WARS\GameData\base\Jedi'sHomeJL_II.pk3 (120 files)
E:\STAR WARS\GameData\base\japlus_gla_anims.pk3 (6 files)
E:\STAR WARS\GameData\base\assets3.pk3 (16 files)
E:\STAR WARS\GameData\base\assets2.pk3 (62 files)
E:\STAR WARS\GameData\base\assets1.pk3 (8320 files)
E:\STAR WARS\GameData\base\assets0.pk3 (15346 files)
E:\STAR WARS\GameData/base

----------------------
24116 files in pk3 files
execing mpdefault.cfg
execing jampconfig.cfg
couldn't exec autoexec.cfg
...detecting CPU, found AMD w/ 3DNow!

------- Input Initialization -------
Skipping check for DirectInput
Joystick is not active.
------------------------------------
--- Common Initialization Complete ---
Winsock Initialized
Opening IP socket: localhost:29070
Hostname: ac_milan
IP: 83.230.27.135
execing server.cfg
Unknown command "GT_BATTLE_GROUND"
------ Server Initialization ------
Server: mp/ffa1
----- FS_Startup -----
Current search path:
E:\STAR WARS\GameData\lugormod\Lugormod.pk3 (30 files)
E:\STAR WARS\GameData/lugormod
E:\STAR WARS\GameData\base\the_academy_v2.pk3 (216 files)
E:\STAR WARS\GameData\base\Jedi'sHomeJL_II.pk3 (120 files)
E:\STAR WARS\GameData\base\japlus_gla_anims.pk3 (6 files)
E:\STAR WARS\GameData\base\assets3.pk3 (16 files)
E:\STAR WARS\GameData\base\assets2.pk3 (62 files)
E:\STAR WARS\GameData\base\assets1.pk3 (8320 files)
E:\STAR WARS\GameData\base\assets0.pk3 (15346 files)
E:\STAR WARS\GameData/base

----------------------
48232 files in pk3 files
Loading dll file jampgame.
------- Game Initialization -------
gamename: Lugormod
gamedate: Jan 1 2006
Loading Lugormod command level definitions ...
dragon set to level 2.
Done.
------------------------------------------------------------
InitGame: \g_debugmelee\0\g_stepSlideFix\1\g_allowNPC\1\g_noSpecMove\0\g_showDuelHealths\1\g_gameMode\0\g_cmdDisable\0\sv_allowDownload\1\g_maxHolocronCarry\3\capturelimit\10\sv_hostname\JA server\sv_maxRate\0\sv_minPing\0\sv_maxPing\350\sv_floodProtect\1\g_siegeTeamSwitch\1\dmflags\0\fraglimit\0\timelimit\180\g_privateDuel\4351\g_saberLocking\0\g_maxForceRank\6\duel_fraglimit\10\g_forceBasedTeams\1\g_duelWeaponDisable\524287\sv_maxclients\18\g_maxGameClients\0\g_jediVmerc\0\g_forceRegenTime\100\g_forcePowerDisable\0\g_weaponDisable\131059\g_siegeRespawn\20\g_siegeTeam1\none\g_siegeTeam2\none\version\JAmp: v1.0.1.0 win-x86 Oct 24 2003\g_gametype\0\g_needpass\0\protocol\26\mapname\mp/ffa1\serveruptime\0\Lugormod_Version\1.2.2\gamename\Lugormod\g_saberWallDamageScale\0.4\bg_fighterAltControl\0
Entities data not found for default
file not found: bots.cfg
Hitch warning: 33476386 msec frame time
Resolving masterjk3.ravensoft.com
masterjk3.ravensoft.com resolved to 63.146.124.53:29060
Sending heartbeat to masterjk3.ravensoft.com
Hitch warning: 3377 msec frame time








xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Śro 22:33, 05 Mar 2008    Temat postu:

Baron napisał:
Entities data not found for default

Ale co ci się psuje? Jak nie ma nic na mapie to nie masz po prostu żadnych entity


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Śro 22:35, 05 Mar 2008    Temat postu:

Działać powinno, tylko masz folder Lugormod/Mapentities? i tam folder MP i powinno być mp/ffa1default czy coś w tym stylu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Baron
Cieniutki Player



Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:23, 06 Mar 2008    Temat postu:

w tym mapetities niema folderu MP i niepisze nic o ffa3 niema tej mapki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Czw 18:35, 06 Mar 2008    Temat postu:

Baron napisał:
------ Server Initialization ------
Server: mp/ffa1

No nie dziwie się, przecie uruchamia się ffa1


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Baron
Cieniutki Player



Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:53, 07 Mar 2008    Temat postu:

to co ja mam zrobic? :cry:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Nie 13:45, 09 Mar 2008    Temat postu:

Chodzi ci o to że chcesz zmienić mape czy zmienić mape na której serwer startuje?
Jak mape to wpisz do konsoli /map <nazwa>
a jak startową to ustawiasz w server.cfg na samym dole.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Baron
Cieniutki Player



Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:20, 09 Mar 2008    Temat postu:

a dobra za duzo problemow z tym. DA sie podmienic pliki zeby byl to serwer U#?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Perf
VIP



Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LugorCityMod

PostWysłany: Pon 17:06, 10 Mar 2008    Temat postu:

Special napisał:
Chodzi ci o to że chcesz zmienić mape czy zmienić mape na której serwer startuje?
Jak mape to wpisz do konsoli /map <nazwa>
a jak startową to ustawiasz w server.cfg na samym dole.

Specu, Specu, Specu. Jak się do konsoli wpisuje jako admin (nie rconem) to /newmap <mapa> . A jeśli nawet do konsoli serwera, to map <mapa> a nie /map <mapa>.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Pon 17:47, 10 Mar 2008    Temat postu:

Ee chodziło mi do konsoli serwera ale masz racje, bez kreski.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Baron
Cieniutki Player



Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:22, 11 Mar 2008    Temat postu:

eh moglem od razu zaczac robic serwer U ;f

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Baron
Cieniutki Player



Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:33, 11 Mar 2008    Temat postu:

to jak zrobic te U#? :?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Śro 22:30, 12 Mar 2008    Temat postu:

Tak samo jak T2, ściągnij U#, zamień dll'e na te co są w folderze lugormod i wpakuj też start dedicated lugormod.bat do gamedata i uruchom go. Reszta tu ustawianie w server.cfg

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dito
Cieniutki Player



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 11:32, 26 Paź 2008    Temat postu:

A ja nieumiem robic teleporta , kamerki i mam lugor 1.0 i jest dobrrze Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Wto 4:01, 11 Lis 2008    Temat postu:

ściągnij lugor 1.2.2

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin