Forum Info Lugormod Strona Główna Info Lugormod
PSL - Polska Strona Lugormoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ICARUS script

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Psycho
Start



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:05, 23 Cze 2009    Temat postu: ICARUS script

Siemka Jezyk

Wstawiłem sobie na mapie ffa3, dodatkowa duel10.bsp.
Wszystko pięknie ładnie chula. Ale jest jeden problem.
Spawny z duela działają jak z ffa3, czyli na początku gry tam się mi zaczyna bo mam więcej spawnów. Na początku zedytowałem duel10 usuwając all spawny ale potem się okazało że ta mapka się przydaje i zomg...

No więc postanowiłem napisać skrypty w ICARUSie.

Zasada działania: Na głównej mapie np. do enta apteczki dodaję spawnscript - deklaracja który wygląda tak:

Kod:
//Generated by BehavEd

rem ( "SKRYT DEKLARUJACY ZMIENNA A" );
declare ( /*@DECLARE_TYPE*/ FLOAT, "a" );
set ( "a", "1" );


Deklaruje on zmienną a o wartości = 1 po co ?

A no do wszystkich spawnów na duel10 dodałem taki skrypt który sprawdza: Jeżeli a=1 usuń sam siebie. Oto kod:

Kod:
//Generated by BehavEd

rem ( "SKRYPT USUNIE ENT Z WARTOSCIA A=1" );

if ( $get( FLOAT, "a")$, $=$, $1$ )
{
   remove ( "self" );
}


No i zomg nie działa mi to

Deklaracja jest przed entity spawnującym duel10.

Jakieś sugestie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:44, 23 Cze 2009    Temat postu:

Hmmm chodzi ci o to ze chcesz miec spawny na duel10? czy co? To nic trudnego poprostu wystarczy poleciec na tamta mapke i dac /playerspawnpoint a jak nie mozesz jej znalezc to /rcon entitylist misc_bsp wyskocza ci kordy potem tylko /gotopoint x x x

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sarimas
Słaby Player



Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:59, 23 Cze 2009    Temat postu:

Może chodzi ci oto by w tym bsp spawnów nie było ?
Czy może o coś innego ? Jeżeli oto o czym mówie po prostu stawiając misc_bps dodaj spawnflags,1 ._. i that's all.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Psycho
Start



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:46, 23 Cze 2009    Temat postu:

Tak chodzi mi o to żeby nie było.
Sarimas thx! a ja się w Icarusie mecze -.- :*

EDIT

Ehh a jednak się już napaliłem a tu zomg nie działa mi to.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Psycho dnia Wto 21:56, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:51, 24 Cze 2009    Temat postu:

Zawsze zostaje komenda /rcon entitylist remove info_player_deathmatch to usuwa wszystkie spawny bedziesz potem musial od nowa postawic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sarimas
Słaby Player



Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:44, 24 Cze 2009    Temat postu:

Więc zastosuj obie opcje, z spawnflagsem w misc_bsp + /rcon entitylist remove info_player_deathmatch i powinno być git.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz
B. Dobry Player



Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Sob 23:59, 27 Cze 2009    Temat postu:

paweli1 napisał:
Zawsze zostaje komenda /rcon entitylist remove info_player_deathmatch to usuwa wszystkie spawny bedziesz potem musial od nowa postawic.

Omg pawel, czy nie rozumiesz że te spawny po restarcie poprostu WRACAJĄ? Nie ma chu** nie wywalisz ich na stale! Taki sam problem jest na surprisie a przynajmniej ja mam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
paweli1
Super Helper



Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:45, 28 Cze 2009    Temat postu:

Ew ... Mi tam nie wracaja... Moze dlatego ze uzywam 1.0.9.7 Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Special
Administrator



Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miasto Lugormoda

PostWysłany: Wto 0:54, 30 Cze 2009    Temat postu:

Problem może być rozwiązany bardzo łatwo przy użyciu T2Jscriptu tyle że nie ma go w U# -,-

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Info Lugormod Strona Główna -> Pomoc / Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin