![Forum Info Lugormod Strona Główna](http://lugormod.tk/ico/2ill9gz.png) |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Psycho
Start
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:05, 23 Cze 2009 Temat postu: ICARUS script |
|
|
Siemka
Wstawiłem sobie na mapie ffa3, dodatkowa duel10.bsp.
Wszystko pięknie ładnie chula. Ale jest jeden problem.
Spawny z duela działają jak z ffa3, czyli na początku gry tam się mi zaczyna bo mam więcej spawnów. Na początku zedytowałem duel10 usuwając all spawny ale potem się okazało że ta mapka się przydaje i zomg...
No więc postanowiłem napisać skrypty w ICARUSie.
Zasada działania: Na głównej mapie np. do enta apteczki dodaję spawnscript - deklaracja który wygląda tak:
Kod: | //Generated by BehavEd
rem ( "SKRYT DEKLARUJACY ZMIENNA A" );
declare ( /*@DECLARE_TYPE*/ FLOAT, "a" );
set ( "a", "1" );
|
Deklaruje on zmienną a o wartości = 1 po co ?
A no do wszystkich spawnów na duel10 dodałem taki skrypt który sprawdza: Jeżeli a=1 usuń sam siebie. Oto kod:
Kod: | //Generated by BehavEd
rem ( "SKRYPT USUNIE ENT Z WARTOSCIA A=1" );
if ( $get( FLOAT, "a")$, $=$, $1$ )
{
remove ( "self" );
} |
No i zomg nie działa mi to
Deklaracja jest przed entity spawnującym duel10.
Jakieś sugestie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:44, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Hmmm chodzi ci o to ze chcesz miec spawny na duel10? czy co? To nic trudnego poprostu wystarczy poleciec na tamta mapke i dac /playerspawnpoint a jak nie mozesz jej znalezc to /rcon entitylist misc_bsp wyskocza ci kordy potem tylko /gotopoint x x x
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sarimas
Słaby Player
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:59, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Może chodzi ci oto by w tym bsp spawnów nie było ?
Czy może o coś innego ? Jeżeli oto o czym mówie po prostu stawiając misc_bps dodaj spawnflags,1 ._. i that's all.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Psycho
Start
Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:46, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Tak chodzi mi o to żeby nie było.
Sarimas thx! a ja się w Icarusie mecze -.- :*
EDIT
Ehh a jednak się już napaliłem a tu zomg nie działa mi to.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Psycho dnia Wto 21:56, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:51, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Zawsze zostaje komenda /rcon entitylist remove info_player_deathmatch to usuwa wszystkie spawny bedziesz potem musial od nowa postawic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sarimas
Słaby Player
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:44, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Więc zastosuj obie opcje, z spawnflagsem w misc_bsp + /rcon entitylist remove info_player_deathmatch i powinno być git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz
B. Dobry Player
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Sob 23:59, 27 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
paweli1 napisał: | Zawsze zostaje komenda /rcon entitylist remove info_player_deathmatch to usuwa wszystkie spawny bedziesz potem musial od nowa postawic. |
Omg pawel, czy nie rozumiesz że te spawny po restarcie poprostu WRACAJĄ? Nie ma chu** nie wywalisz ich na stale! Taki sam problem jest na surprisie a przynajmniej ja mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:45, 28 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ew ... Mi tam nie wracaja... Moze dlatego ze uzywam 1.0.9.7
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Wto 0:54, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Problem może być rozwiązany bardzo łatwo przy użyciu T2Jscriptu tyle że nie ma go w U# -,-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|