 |
Info Lugormod PSL - Polska Strona Lugormoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Perf
VIP
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LugorCityMod
|
Wysłany: Pią 18:07, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
jeśli chodzi o U# to ja proponuje 2.1 xD
Przynajmniej zawalimy mapę jakimiś gownami typu target_print.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Pią 19:35, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No tak, ale nigdy za wiele : d bo im więcej tym dłużej mapa sie ładuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:51, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Specu !!! obudz sie U# to nie t2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Pią 20:59, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No tak ale sam promujesz U# 1.0.9.7 w którym NIE MA logicznych entity, więc nic sie nie zmienia co do U# 1.0.9.7 a T2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:14, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja nawet nie wiem coto te LOGICZNE ENTY...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Pią 21:19, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Więc czemu mam sie obudzić, że U# to nie T2 ? tak samo wszystko jest z 1.2.2 te same limity entity itp. są tylko nowe funkcje itp.
Logiczne entity oznaczają że możesz postawić ok. 7000 entity tych niewidzialnych jak target_ i trigger_
czyli że poprostu one nie zajmują miejsca na zwykłym limicie 1024 entity
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Special dnia Pią 21:19, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paweli1
Super Helper
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 663
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 67 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:20, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Noto teraz rozumiem... ale chyba calej mapy nie zalejesz w trigger_hurt conie? x.x
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Revan
Administrator
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:24, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Czy aby na pewno trigger zalicza się do logicznych entów?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Revan dnia Pią 21:24, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Special
Administrator
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 1006
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 44 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miasto Lugormoda
|
Wysłany: Pią 21:24, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jak ktoś chcesz to może chociaż to bezsensu ;s
chodzi o to w tym że w końcu można bez problemu robić np. questy które zajmują zwykle 15 entity, tera zajmują 3.
E: faktycznie nie mam pewności co do trigger_
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Special dnia Pią 21:31, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|